This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Re: KK Crvena Zvezda

Pa verovatno i jeste najbolji igrac,trenutno je 31-28,ali jedno 3 minuta nema pogodaka,koliko samo glupih izgubljenih lopti #%d* #%d* #%d*

EDIT:I poseta mi je neverovatna h5g6k8 h5g6k8
    sigpic
    http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

anthony 60% myles &8@^J h5g6k8
      mora u drugom to mnogo bolje, katastrofalnu smo selekciju suta imali u prvom halfu #%d*

Comment

Treba Uvalin da postavi bolji napad protiv zone, mada ne bi me cudilo da on to i uradi na TO-u, a da Nedovic i Drca ne znaju da organizuju.
        Samo trpati dole na Marsh-a, a onda kad zona skupi siriti spolja na otvorene suteve za 3.
        Btw, nikako mi nije jasno zasto Young ne probija vise, imao je danas 3 sjajna ulaza, mnogo mi se svideo onaj prvi kada je napravio ukrsteni dvokorak u Wade-ovom stilu.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Aaaaaaaaaaaaaaaaa, jebi Zvezdo!!!
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Jebo vas Kruno Simon!!!!!!!!

Ja stvarno ne znam,da li je partizan imao vecu posetu ove godine u EL nego zvezda sad h5g6k8 h5g6k8
            sigpic

Comment

Edin legenda, upalio se kao mikrotalasna. &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(]

EDIT: Anthony Myles, idol svih rekreativaca. &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(]
              sigpic

Comment

Nece ovaj Simon ubaciti vise nista do kraja utakmice

Kad bi samo zavrsnica bila malo bolja dobili bi ovo lagano
                sigpic

Comment

Young kad igra kontrolisano mozda je i najbolji Zvezdin igrac, ali jako cesto ima "ispade", hvala Bogu pa je Uvalin tu da mu ukaze na greske. +*@WT*48*
                  sigpic

Comment

Ajde bre ubacujte i lomite ovo,Marsh igra jako lose u ovom periodu #%d* #%d* #%d*
                    sigpic

Comment

Gotovo je ovde '65slif '65slif '65slif '65slif

Jako bitna pobeda sad imamo isti skor sa Zadrom,mada oni su i dalje u prednosti,ali kako je izlgedalo na pocetku,ovo je super.Gazi ZVEZDO!!!
                      sigpic

Comment

Ja ne mogu da verujem koliko na trenutke Zvezda igra dobro, posebno kad se setim kako je na pocetku sve ovo izgledalo.
                        Btw, obecali su nam i novu halu, pretpostavljam da za to znate.
                        Svaka cast i navijacima iz BG-a koji su prepoznali da je Zvezdi u ovom trenutku podrska publike nesto najbitnije, eto verovatno i mene na nekoj od narednih tekmi u Pioniru.
                        sigpic

Comment

uf deset kila smrsam kad gledam zvezdu... no pobeda je uzeta, sto je najbitnije $#^%RT

Comment

Cestitam vam na jos jednoj pobedi.Ajde vezite nekoliko pobeda pa bezite sa dna.Ne volim vas,ali zanimljivije je kad je veciti rival jaci i moze da nam parira.Ona sezona sa Pesicem je stvarno bila dojajna.Valjda cete nastaviti tako i necete ispasti,bilo bi sramota za srpsku kosarku. &+I}\
                            sigpic

Comment

jedan od dvojice malih crnja sa poluvremena danas

mali delija hehe h5g6k8
                              a lopta veca od njega &8@^J &^@4(

Comment

Haha, mali je car $#^%RT &^@4( Jesu to klinci nekog zvezdinog kosarkasa?
                                sigpic

Comment

Working...
                                X