This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by T-Mac View Post
    Bezi tamo, hocu zver od crnje na kecu, Rakoc je mator.
    Vracaj se u Novi Sad, vidis da si ti ne prija kuci, em pijes, em ne znas sta pricas.
    Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Je l dosao Igor?

Comment

• Originally posted by KERSDRS View Post
        Je l dosao Igor?
        Da, kapiten je zvanicno nas. 8 ili 6, pitanje je sad

Comment

• Cuj ne prija, ne treznim se, u NS-u pijem svakih mesec dana.

Pullen pre Rakocevica! Give me a halellujah!
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Cuj ne prija, ne treznim se, u NS-u pijem svakih mesec dana.

Pullen pre Rakocevica! Give me a halellujah!
            Vidim, pobi sve neurone u mozgu, nesreco. Sada ces i zbog ovoga da pijes. I zbog Pulena, ubedjen sam

Comment

• Veceras se Zvezda gleda u kafani, tako da se pije kako god okrenes. Sve je to unapred isplanirano, ne brini. Al' posto cemo ih naguziti, bice to od srece.
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Veceras se Zvezda gleda u kafani, tako da se pije kako god okrenes. Sve je to unapred isplanirano, ne brini. Al' posto cemo ih naguziti, bice to od srece.
                Nada umire poslednja.

Comment

• Vratio nam se kapiten bre...
                  sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Bas me zanima gde su se nasli oko plate
                    sigpic

Comment

Bas me zanima gde su se nasli oko plate
                      Pesiceva plata,samo prebacena na njegov racun

Salim se naravno. Veliko pojacanje je skakavac. Samo me interesuje da li to sad iskljucuje dovodjenje pleja ili tu ostajete na FMP (Filip must play)?

Comment

• Ne, ne, kec dolazi svakako, combo crnja.
                        sigpic

Comment

Ne, ne, kec dolazi svakako, combo crnja.
                          Pullen madafaka

Comment

• Imate budzet k'o Himki jebem ti sunce, al ce Zeleznik da bankrotira. Sve pare duga prebacio na firmu ima da mu umru deca od gladi

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
                              Pullen madafaka
                              Isao bih na aerodrom da ga docekam kao Uros Saru.
                              sigpic

Comment

Isao bih na aerodrom da ga docekam kao Uros Saru.
                                Sta ti je volino

Comment

Working...
                                X