Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Mozda i necemo Amera na pleju, onda nam je Vuk startni plej ili mozda Cvele.

Ako ne dodje Rakoc, bilo bi dobro nekog dobrog Amera dovesti na poziciji beka, ubicu nekog, nismo ga imali od Owens-a.
    sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
      Popovic je opcija ako se ne nadje bolje resenje, ne dopunjuju se on i Brown nikako.
      Ja se iskreno nadam.
      Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Pullen vam dolazi 100%. Ponudjen je i nama i vama. Samo sto je Todoric odmah odbio.

Budala

Comment

• Originally posted by NebojsaNS View Post
          Ja se iskreno nadam.
          Nema sta da se nadas, tako je, first hand info. ;)

Kec ce biti Amer 90%, Laza hoce nekog ko moze da preuzme na sebe i kosgeterski posao, ali i da se podredi ekipi kada je to potrebno. Dee Bost je bio opcija, ali nije zeleo da ga dovede, moze nesto bolje da se nadje svakako.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
            Pullen vam dolazi 100%. Ponudjen je i nama i vama. Samo sto je Todoric odmah odbio.

Budala
            Mac ide na aerodrom da ga doceka...
            sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
              Pullen vam dolazi 100%. Ponudjen je i nama i vama. Samo sto je Todoric odmah odbio.

Budala
              Kad bismo potpisali Jacob-a, ja bih svrsio u gace istog momenta. Znas i sam sta mislimo o njemu obojica.
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Kad bismo potpisali Jacob-a, ja bih svrsio u gace istog momenta. Znas i sam sta mislimo o njemu obojica.
                Nije lepo da se prska u gace.

Comment

Naravno. Bolji je igrac od jebenog Jimmera na primer.

Ovo sto sam rekao nije moje nagadjanje nego proveren info. Ali kapiram da dosta zavisi i od skakavca,a i od ponude ostalih Amera.

Comment

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
                    Nije lepo da se prska u gace.
                    Sta ces brate, to je ono nekontrolisano, kao u snu jbg.

Da se manemo bolesti (mada, znaju vec svi realno koliki smo debili), znam ja za Jacob-a vec par dana, mada nisam verovao jer je imao onaj dogovor sa Maccabi-em, medjutim to je propalo izgleda hvala Bogu.
                    sigpic

Comment

• Po poslednjim informacijama Igor se ocekuje za vikend na treningu
                      Brat Carmelo.

Comment

• Kaze Veteran da je Igor potpisao!!!
                        sigpic

Comment

• Sad krenuo da napisem, konacno da je gotovo

Comment

• Bez Jacob-a ipak to nece biti to
                            sigpic

Comment

Bez Jacob-a ipak to nece biti to
                              Ne izvodi i pusti da slavimo

Comment

• Bezi tamo, hocu zver od crnje na kecu, Rakoc je mator.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X