X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Re: KK Crvena Zvezda

Vidi i Zadar na 2-8! fghj48d
    Navijamo jasta za Partizan sutra, znaci mozemo i zvanicno da dodjemo do mesta koje nas ostavlja u ligi. &8@^J
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• IO NON RUBO IL CAMPIONATO
      ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
      C'E SOLO L'INTER

Comment

sudije su nas unistile, al pravda i zvezdino srce je presudilo :fc-[

stos tice sutrasnjeg meca, jas neutralan, za pakistance niakd nisam navijao niti cu, tako da je sutra sto se mene tice win-win situacija, ako pakistan pobedi zvezd nije vise zadnja, a ako pakistan izgubi opet dobro h5g6k8

Comment

Bravo za Zvezdu #$&+|r #$&+|r #$&+|r Ajmo majtori sutra za Patrzian navijamo &+I}\
          Dreams are coming true.

Marcello Lippi: „Usporeni snimci akcija nisu realan fudbal. Svi mi želimo da vidimo Moniku Beluči golu, ali ne želimo da je gledamo kroz rendgen“.

Comment

Kakva pobeda Zvezde #$&+|r &8@^J &8@^J &8@^J

Ajmo grobari pomozite nam, ovaj put nam treba, a i morate da pobedite, da se vrati ugled nase kosarke, kako bi to bilo, da nam niko ne igra na F4, znaci sutra uz Partizan $#^%RT
            sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

[quote author=D-Wade link=topic=1632.msg212949#msg212949 date=1292097322]
              Kakva pobeda Zvezde #$&+|r &8@^J &8@^J &8@^J

Ajmo grobari pomozite nam, ovaj put nam treba, a i morate da pobedite, da se vrati ugled nase kosarke, kako bi to bilo, da nam niko ne igra na F4, znaci sutra uz Partizan $#^%RT
              [/quote]

Tako je,ti nisi kao T-Mac! #$&+|r $#^%RT $%&5@$A
              sigpic

Comment

http://www.youtube.com/watch?v=8WB_V...ayer_embedded#!
                nakon toga jang igra bez greske i ubacuje nekih 20-ak poena h5g6k8

Comment

Ahahaha , brutalnost , zalim Janga $#^%RT

Comment

u ACB ligi suđenje mnogo drugačije, jer ovde liga regularna.".
                    &8@^J bravo majstore, konacno neko da kaze pravu istinu, i kad jos to dodje od partizanovca onda je sve jasno.

Comment

Ko hoce da gleda Zvezdu:

http://www.domacifilmovi.us/myp/shedule.php
                      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Hvala t-mac
                        sigpic
                        http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

Kako je Zvezda ubola Amere,ja ne verujem h5g6k8 h5g6k8
                          sigpic

Comment

Jesi video Myles-a, 3-3 za 3 sa pola gasa. h5g6k8
                            A, Marsh iz tekme u tekmu sve vise i vise odusevljava. &8@^J &8@^J &8@^J
                            sigpic

Comment

Jesam,pa Mars i Myles imaju zajedno 20 i nekoliko poena,ipak ne svidja mi se sto se mnogo oslanjaju na njih trojicu,jos samo Young da se razigra i pobeda je zagarantovana h5g6k8
                              sigpic

Comment

Koji je rez?

Pa hvale svi tog Marsha,koliko cujem da je najbolji igrac Zvezde za sada.Gledao sam Zvezdu samo protiv Partizana,tad ga je Gist stavio u dzep nije nista mogao.Cibose je ako se ne varam fino napunio.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X