I reached the wrong ends by the wrong means
    It was the wrong plan
    In the wrong hands
    With the wrong theory for the wrong man
    The wrong lies, on the wrong vibes
    The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Originally posted by carter985 View Post
      poslata je ponuda i za ovog eltona sto treba u partizan... mada to tesko da ce proci... garant se covic i psd samaraju na aerodromu oko njega
      To je već gotova stvar, daj nam još pleja i beka pa da se može parirati, mada ostaje pozicija trenera kritična. Ako ostane Thomas uz ovu dvojicu mi jedemo u skoku

Comment

• Evo ga i Brown..
        sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Op, op
          There's something wrong with me chemically
          Something wrong with me inherently
          The wrong mix in the wrong genes
          It was the wrong plan
          In the wrong hands

Comment

• a najjace sto se njemu pre 5 dana nalepilo jedno 100 grobara na twiter, salju mu jutobove, uvlace mu se u bulju, sve nesto koketiraju i fakticki i dolazi u bg da potpise za njih, a covic ga gepekuje

edit:izgleda da je placen manje od tomasa, sto je dobro i ne bi valjalo da preplacujemo igrace ;)
            Last edited by carter985; 26-07-12, 19:41.

Comment

• Ide debeli Popovic u Tursku izgleda
              It was the wrong plan
              In the wrong hands

Comment

• Ako ne dodje Rakac, onda najverovatnije dolaze 2 koledz igraca, videcemo. Ja sam ipak za prvu varijantu, iako mi ni druga nije losa.
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Ma hebes drugu varijantu, Rakocevic je nasa legenda, hocemo njega.

Plej bi trebao biti Amerikanac, jer ne verujem da ce se osloniti na Cveleta kao startnog pleja.
                  sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Comment

• Originally posted by D-Wade View Post
                    Ma hebes drugu varijantu, Rakocevic je nasa legenda, hocemo njega.

Plej bi trebao biti Amerikanac, jer ne verujem da ce se osloniti na Cveleta kao startnog pleja.
                    a gde je Coki dzunior
                    It was the wrong plan
                    In the wrong hands

Comment

• Coki ode u Ukrajinu cini mi se..
                      sigpic

Comment

• Originally posted by Indigo View Post
                        Ide debeli Popovic u Tursku izgleda
                        Samo da se njega oslobodimo da ga moje oči više ne vide.

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                          Ako ne dodje Rakac, onda najverovatnije dolaze 2 koledz igraca, videcemo. Ja sam ipak za prvu varijantu, iako mi ni druga nije losa.
                          ma daj nidje vidje... ne moze biti isto nikako, kako sa finansijke, tako ni sa igracke/iskustvo strane... al opet nije zanimarljiva cinjenica, da rakac trazi pevise, i da bi od njegovih para moglo dovesti i ta oba koledz igraca
                          btw ako igor ne dojde, ne dolaze 2 koledz igraca, nego su u opticaju 2 koledz igraca (jedan od njih je zane johnson)

Comment

• Za Igorovu platu mogu da se dovedu dvojica, a trebaju nam i kec i dvojka.
                            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                              Za Igorovu platu mogu da se dovedu dvojica, a trebaju nam i kec i dvojka.
                              mogu, al kaem da nece doci dvojica sa koledza, vec samo jedan(u slucaju da rakac odbije)

Comment

• Jaka Lakovic is in serious talks with Red Star. GS may pay termination fee in accordance with his new contract source told turbasket.
                                Jaka - Rakac - Tomas - Savovic - Braun

Lepo je sanjati...
                                Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

Working...
                                X