This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Odg: Vasi tiketi

High,ima nesto sigurno...igraj da ce Marej da izgubi! $#^%RT strasan je na sljaci! $#^%RT
    Jedan je Obradovic Zarko!

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=1371.msg130295#msg130295 date=1273599906]
      Moji ortaci imaju neku dojavu koja je kostala 150 evra, utakmica se igra sutra u 4, kvota je 30 (znaci prelaz iz 1-2).
      E sad, koliko je to tacno ne znam, ali oni daju dosta dosta para. Ja cu da stavim verovatno, ali na neki tiket u singlu na velike pare nikako.
      [/quote]

Trpaj slobodno pare na taj mec... l5'%9

Comment

Hoćeš nama javiti da stavimo evro na taj par?

Comment

[quote author=High_Hopes link=topic=1371.msg130287#msg130287 date=1273599501]
          [quote author=High_Hopes link=topic=1371.msg130200#msg130200 date=1273570725]
          Bellucci - Riba 1 1.30
          Gulbis - Montanes (-21,5+) 2 1.85
          Wawrinka - Granollers (-21,5+) 1 1.85
          Dementieva - Dulgheru (-20,5+) 2 1.90

kvota: 8.45
          [/quote]

Da se Montanes nije povrijedio prošao bih ovaj tiket.

phenom ima li šta sigurno za sutra?
          [/quote]

Flamengo,Lyon,Elfsborg,to bi sve trebalo da dodje...Atletico - Fulham 0-2(2-3)...

Comment

Sutra kvota 8.20 single,ako neko hoce,nek se javi u inbox...
            Nacuo sam nesto danas... l5'%9

Comment

Tooo, Ruch poveo, kvota 3.30. #$&+|r
              Hajde još Odra i Nottingham. ^&*ST*^#

Comment

Pa necu ni ja saznati koji je par do sutra i to cu znati oko 1-2.
                Ako budem bio kuci javljam sigurno, ali najverovatnije da necu. @(*6sd$%

Gledao sam malo termine za sutra i izgleda da su to Finci PPV-TPS, ali nisam siguran.
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Oki, ako budeš kući, budeš. @(*6sd$%

Comment

To sve ide preko nekog decka iz Makedonije, jbm li ga nemam pojma, sve je to meni sumnjivo zato i nisam hteo da dam pare.

Ako prodje prodje, ali ja ipak zazirem od tih stvari.
                    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=1371.msg130315#msg130315 date=1273601396]
                      Pa necu ni ja saznati koji je par do sutra i to cu znati oko 1-2.
                      Ako budem bio kuci javljam sigurno, ali najverovatnije da necu. @(*6sd$%

Gledao sam malo termine za sutra i izgleda da su to Finci PPV-TPS, ali nisam siguran.
                      [/quote]

@(*6sd$%

Comment

[quote author=High_Hopes link=topic=1371.msg130314#msg130314 date=1273601250]
                        Tooo, Ruch poveo, kvota 3.30. #$&+|r
                        Hajde još Odra i Nottingham. ^&*ST*^#
                        [/quote]

Ta Odra,koja je to namestaljka,ne verujem....za 12minuta prime 3 komada,i izgube 2-4....

Comment

18:45 Lausanne - Gossau TIP:X-X @8.20

Probajte,za manje pare,ne zalecite se... l5'%9

Comment

Ljudi,jel kad u tenisu neki igrac odustane pre meca,vazi se 1?

Ja sam igrao Roddick-Lopez 1,i Roddick je odustao...to sad znaci da sam dobio taj mec? $#^%RT

Comment

[quote author=AcaGrobar link=topic=1371.msg130458#msg130458 date=1273666938]

Ja sam igrao Roddick-Lopez 1,i Roddick je odustao...to sad znaci da sam dobio taj mec? $#^%RT
                              [/quote]

Ne,taj mec racunas sa kvotom 1.00

Comment

[quote author=phenom link=topic=1371.msg130459#msg130459 date=1273667138]
                                [quote author=AcaGrobar link=topic=1371.msg130458#msg130458 date=1273666938]

[/quote]

Ne,taj mec racunas sa kvotom 1.00
                                [/quote]Pa cekaj...sta sad to znaci?Da sam izgubio taj mec,ili sam prosao?

Comment

Working...
                                X