X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Week 16 (9.April - 15.April)

sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Zasto ti nije Miami favourite i higlightovan, posle sam ja bandwagon navijac

Comment

Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
      Zasto ti nije Miami favourite i higlightovan, posle sam ja bandwagon navijac
      Zato sto mi je Mac prigovorio za zutu boju kod mojih slika, tako da idem na logout pre nego sto uradim ovo.
      sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

Znao sam da je ljubomoran.

Comment

Fuck, opet igramo u pola 4 u utorak, serem se u usta onom ko je pravio raspored, vec treci put igramo drugu tekmu doubleheader-a.

Elem, veceras je OKC - Milwaukee must watch, uz naravno veliki derbi Washington - Charlotte.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Ali serem se u usta hahahahhahahah

Wash je bh2 single vidjen.

EDIT: Posle dve nedelje odsustva na vrhu MVP liste the real MVP <3
            Last edited by LBJmvpFORlife; 09-04-12, 17:47.

Comment

Pre OKC at Milwaukee biram Clippers at Memphis.

Comment

Originally posted by 3 sekunde u reketu View Post
                Pre OKC at Milwaukee biram Clippers at Memphis.
                Ako bude igrao Tony bice lockdown. A Clipsi na malo poena bas i ne umeju da igraju, narocito sa gomilom jumpshootera koji nece imati priliku da prdnu pored onakve odbrane licno meni omiljene u ligi.

Comment

Zato i kažem. Hoću da vidim kako nesrećni Del Negrovi puleni igraju protiv u svakom smislu ozbiljne ekipe. Na gostovanju.

Comment

bh2 Wash <3

Comment

Rose, for starters, tweaked an ankle at some point in Sunday's game, which he finished. The extent of the injury is unknown, however sources said Rose wore a walking boot on Monday and his availability for Tuesday's shot at redemption against the Knicks is a game-time decision.

A, dokle bre vise u pm...
                      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Originally posted by T-Mac View Post
                        A, dokle bre vise u pm...
                        Ne moze da ga zaobidje nijedna povreda. Tacno vidim kad pocne PO da ce da jede svoje cuvare kao malu djecu.
                        sigpic

Comment

Швајцарска школа кошарке...
                          Arise, Serbia!
                          You fell asleep long ago,
                          And have lain in the dark.
                          Now wake up
                          And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

Gicdra opet najbolji sinoc, 22 i 7, keep it up my man!
                            sigpic

Comment

Pisaj po Biyombu

Comment

Working...
                              X