This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Week 9 (20 February - 26 February)

Last edited by Nebojsa; 20-02-12, 19:50.
    Na celom svetu samo Crvena zvezda

Je l' to neki praznik kad u 10 igramo protiv Hawks-a?

Elem, MVP se konacno vraca u ekipu ako ne bude nekih problema na zagrevanju, jedva cekam utakmicu kao da je finale.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Pa slave onaj President's day, tako nesto.
      sigpic

Comment

To je dan kad se rodio George Washington bas sam sad gledo.
        "When I was young, I never wanted to leave the court until I got things exactly correct. My dream was to become a pro."-Larry Bird

"Da budale svijetle ja bi bio zvjezda danica".

Comment

Evo bas na Facebook-u Chicago Bulls page napisali da Derrick startuje veceras !
          Originally posted by Brajkula
          Veruj meni, radi kako hoćeš

Brajkula, 2014. N.E

Comment

Originally posted by stefan12 View Post
            To je dan kad se rodio George Washington bas sam sad gledo.
            Koga boli za Washingtona, na danasnji dan se rodio Kurt Cobain.
            Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

Oni slave sve zivo.
              "When I was young, I never wanted to leave the court until I got things exactly correct. My dream was to become a pro."-Larry Bird

"Da budale svijetle ja bi bio zvjezda danica".

Comment

Double-Header na ESPN-u u sredu. Oklahoma - Boston pa zatim Lakers - Mavs ! fino za ispratiti

Brajkula, 2014. N.E

Comment

Rondo suspendovan dve utakmice zbog nekog sranja sa sudijom protiv Detroit-a. Valjda ga je gadjao loptom, or something like that.
                  sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Evo sad bilo to na ESPN-u u pauzi.

Brajkula, 2014. N.E

Comment

Melo se najverovatnije konacno vraca veceras u postavu, bas me zanima kako ce sve to izgledati.
                      sigpic

Comment

Originally posted by T-Mac View Post
                        Melo se najverovatnije konacno vraca veceras u postavu, bas me zanima kako ce sve to izgledati.
                        Gledaj, pa da očekujemo neku kraću analizu sutra... xD
                        IO NON RUBO IL CAMPIONATO
                        ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
                        C'E SOLO L'INTER

Comment

Potrudicu se, pocecu sa njima svakako, praticu pomno ako mi kladionica dozvoli, bice i dobrih komentara u live temi nadam se.
                          sigpic

Comment

Al veceras ima utakmica, ne zna covek sta da gleda. Mozda je najbolji ovaj Double-Header na ESPN-u, mada sumnjam da ce Boston bez Ronda i KG-a da pruzi neki otpor Thunder-ima

Brajkula, 2014. N.E

Comment

Sta gledamo drustvo? Ima li neko da ne gleda OKC-Boston?

Ja se dvoumim izmedju Wizards-Sactown i Hornets-Cavs...
                              sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

Working...
                              X