X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Week 6 (30 January - 5 February)

Na celom svetu samo Crvena zvezda

sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Nikako ne znam sta da gledam veceras...

Sta cete vi?

Comment

Brate, ja tek ustao, ti pitas sta cemo gledati veceras.

Ja verovatno nista, mozda Boston, a posle ako bude negde cupavo, al' veceras bi trebao da bude dan za odmor.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Kakav crni odmor? Cekali smo na NBA ovoliko,a ti mi tu pricas o nekom odmoru

I ja cu poceti sa Cavsima,pa cemo da vidimo sta dalje

Comment

Elem, da prokomentarisemo malo Clips-e... Oni ako budu sutirali kao sinoc niko im nista u ligi nece moci. E, sad, stvar je u tome sto im verovatno ni Oklahoma nece dozvoliti onoliko otvorenih pozicija u sledecem mecu, a kamoli odbrane poput Miami-a, Bulls-a ili Lakers-a. Ono sto moze da hrabri Thunder je cinjenica da su izgubili samo 12 razlike s obzirom na sutersko vece LAC-a, mada i ovi kad su videli kako ih sve ide nisu se preterano zalagali u odbrani jer nije bilo potrebe.

Ima li neko informacije sta je sa Batum-om, daj Boze da nisu ligamenti...
            sigpic

Comment

Gledam malo statistiku sa meca OKC-LAC i opet je Westbrook uzeo vise suteva od Durant-a,sada ima i ovaj novi ugovor a asistencija nikada manje,sta li je on umislio...

Comment

Po meni je ono bilo izvrsno sutersko vece, ali pitanje je dal mogu i sledecu tekmu to da ponove, i to pogotovo protiv jacih odbrambenih timova...
                Sto se tice Batuma, trebalo bi da ide na MRI pregled danas, pa ce se posle toga mnogo vise znati o njegovoj povredi kolena...;)
                sigpic

“We have to change, from doubters, to believers, now.”
                -Jürgen Klopp

Comment

Kako mu je otisao clanak, pa onda i koleno... Jezivo, posebno sto se radi o takvoj igracini.
                  sigpic

Comment

Originally posted by T-Mac View Post
                    Kako mu je otisao clanak, pa onda i koleno... Jezivo, posebno sto se radi o takvoj igracini.
                    Ma strasno bre, i kako onda da ne pomislis da je Portland ukleta ekipa...
                    sigpic

“We have to change, from doubters, to believers, now.”
                    -Jürgen Klopp

Comment

Sto je najgore prvo sam zbog onog ocaja od stream-a pomislio da se sapleo (a, cekao sam Portland za lepe pare) i poceo da ga psujem , al' onda komentator rece da je jos na parketu i da je u bolovima, nakon usporenog sam se najezio... Al' 15 minuta nakon toga dodje Blake, pa se zaboravilo.
                      sigpic

Comment

Malo o povredi Batum-a sa twitter-a Trailblazers-a,nebi trebalo da je nesto ozbiljno ali videcemo narednih dana.....

MRI confirms Nic Batum w/ left knee bone contusion. He's out for Wed. v Char. Listed day to day and will be re-evaluated later this week.

Comment

Dobro je, cak i da odmara mesec dana, samo kad nisu ligamenti.
                          sigpic

Comment

T-Mac,sta je sa Rip-om,njega izgleda prepona muci pa ce malo duze da bude van parketa Bulls-e povrede napadaju sa svih strana.

Comment

Prepona i butina u isto vreme, kaze da se nakon prve cetvrtine protiv Heat-a osecao kao da igra na jednoj nozi, ali opet, morao je biti na parketu. Ja bih to na extended rest, ionako mi se svidja ova verzija Rose-a, neka se celici malo i nabija statistiku. Hvala Bogu, vise ga ne jebe turf toe, ali to je takva povreda da je samo pitanje kad moze da se pogorsa stanje.
                              sigpic

Comment

Working...
                              X