X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Week 3 (9.January - 15. January)

sigpic

Oce li biti direktan prenos utakmice NBA Chicago Bulls i Boston Celtics?

Comment

Originally posted by D-ROSE View Post
      Oce li biti direktan prenos utakmice NBA Chicago Bulls i Boston Celtics?
      nije ti ove tema ali ok, nema prenosa.....

nego jel zna neko dal igra Wade nocas?

Comment

Meni je fascinantno kako niko do sada nije pokupio Nate-a, to je instant offense i energy guy u jednom, sinoc podigao ekipu i zahvaljujuci njemu su najvise dobili Heat.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Btw, tek sad sam skontao da su i Bulls-i i Heat izgubili od istih protivnika.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Originally posted by T-Mac View Post
            Btw, tek sad sam skontao da su i Bulls-i i Heat izgubili od istih protivnika.
            "We Believe WARRIORS"

Comment

Just so sick...
              sigpic

Comment

Just so sick...

Izgleda kad igra protiv Sunsa kao ima neki poseban motiv da ih unisti

Redovno im ubacuje 35+ , eto sinoc je 48

Comment

Sta mislite LAC - Heat veceras?
                  sigpic

Comment

Sta mislite LAC - Heat veceras?
                    bice zanimljivo,jedna lopta ce resiti pobednika, a pobednik ce da bude Majami...

Comment

Rose izgleda nece igrati veceras protiv Wizards-a kazu da mu se pogorsala povreda, a Bulls-i potpisali Mike James-a starog pleja koji ne zna gde nije igrao.
                      Jos se ne zna koliko je ozbiljna Derrick-ova povreda ali cim su podpisali jos jednog pleja verovatno sumljaju na nesto sto nije dobro.
                      Last edited by Monta Ellis #11; 12-01-12, 00:59.

Comment

Zbog mrtvog ispita necu moci da gledam ni jednu utakmicu,jer ne volim kada moram da prekinem na pola

Skinucu sutra Wizardse,ako se ne obrukamo. Izgleda da Rose ne igra. Opet su veliki favoriti Bullsi.

Comment

Originally posted by Ljuba90 View Post
                          Zbog mrtvog ispita necu moci da gledam ni jednu utakmicu,jer ne volim kada moram da prekinem na pola

Skinucu sutra Wizardse,ako se ne obrukamo. Izgleda da Rose ne igra. Opet su veliki favoriti Bullsi.
                          Wall ce se sprdati, ne daj Boze da je nesto ozbiljno sa Derrick-om jebem ti Tolliver-a glupog. Ono sto me brine je cinjenica da je Derrick sinoc rekao da ce igrati kako god, nesto se pogorsalo u medjuvremenu. Btw, ovo samo cini jos fascinantnijim ono sto je uradio sinoc na kraju.
                          sigpic

Comment

Wall je u teskom kanalu sto se forme tice...Ne sumnjam ja da ce se on izdici iz ovog sivila,ali mislim da to nece biti veceras. Iako nema ko da ga cuva.

Ajd' srecno Mac. I da nas pustite,nama vise znaci

Comment

Originally posted by Ljuba90 View Post
                              Wall je u teskom kanalu sto se forme tice...Ne sumnjam ja da ce se on izdici iz ovog sivila,ali mislim da to nece biti veceras. Iako nema ko da ga cuva.

Ajd' srecno Mac. I da nas pustite,nama vise znaci

Ne da nema ko da ga cuva, nego Luke sto se tice odbrane ni ne postoji na terenu. Bojim se samo za Lu-a, i to se bas bojim.
                              sigpic

Comment

Working...
                              X