This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• [/quote]

Dobro ne bukvalisi......znas sta sam mislio....

Comment

• Comment

• Comment

• [/quote]
          cuj jednog. bilo je tu bisera raznih. ???
          Pravo mesto za diskusiju o americkom fudbalu

madden balkanska liga

Comment

• Odg: PARTIZAN FC

Po recima Bate Mirkovica Jokan ostaje u Partizanu sto u potpunosti podrzavam.
            http://www.youtube.com/watch?v=3vDv-b4X2zc

Comment

Ostaje 100% do zime,UO mu je dao podrsku...

Comment

• Kr?marevi?, Stevanovi? ili Varga alternative Jokanovi?u?

Comment

Sportska Centrala spominje Matthausa
                  Ne daj boze...

Comment

Cuo sam da se po nemackim i austrijskim novinama pise da ce Mateus 100% biti trener Partizana...
                    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Nema od toga nista 100 %. Prvo sto Jokan ne ide sigurno, a i ako ode to ce biti na kraju sezone a docice domaci ,,strucnjak,,.

Comment

Bilo bi dobro kad bi vam se vratio Jesic...
                        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Sta hocete uveo vas covek u LS,a vi tako.
                          Anaheim Ducks,Philadelphia Eagles,Orlando Magic,Crvena Zvezda,Liverpool,Valencija,Torino,KFC

Comment

T-mac samo ti zajebavaj ;) Nek se vama vrati Zeman . LFC jeste nas uveo u LS ali on zbog toga snosi najmanje zasluga. Tumba mu je ostavio 19 bodova prednosti na zvezdom tj vec osvojenu titulu, i tim koji je 5 god bio na okupu. Da Tumba nije otisao u Kinu i on bi nas uveo. Kakav je ,,velik,,i trener mateus pokazuje u klubovima koje je vodio posle nas.

Comment

Ma ni Zvezda nije imala normalnog trenera jos od Zenge (cast Saletu Jankovicu koji je oteran zbog onog klosara Zemana).
                              sigpic

Comment

[quote author=Tmac link=topic=1076.msg82932#msg82932 date=1250022178]
                                Ma ni Zvezda nije imala normalnog trenera jos od Zenge (cast Saletu Jankovicu koji je oteran zbog onog klosara Zemana).
                                [/quote]

Comment

Working...
                                X