X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• [/quote]

Comment

• Odg: PARTIZAN FC

Odbrana katastrofa,ali nadam se da cete proci dalje ;)
      sigpic

Comment

Prvo poluvreme ko nije gledao:

Comment

nestalo slike,jbt ELTA KABEL kablovsku!
          sigpic
          Gdje Nato kaze, pa bilo kroz zid, ili u vatru, ili u vulkan, tu Mandusic ide bez pogovora!!!

Comment

Nestalo i meni na TTV > > >,ali imam RTS SAT 8) 8)
            sigpic

Comment

Vlado, imas li signala na Totalu?
              Meni odjednom signal nestao skroz! >
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Nema nista,totalna blokada,idi na izbor signala i vidjeces da je i TTV1 i TTV2 SIGNAL na NULU,ali ima na HB RTS SAT,ali ti nemas HB nego ASTRU,jel tako :-\
                sigpic

Comment

Mozda ce ubacivati nove kanale konacno, ko zna sta je.
                  Video sam odjednom se izgubio signal, ali ja imam RTS nije mi to problem.
                  sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Ovo je sramota od nase igre u principu ceo nas jebeni fudbal je govnooooo mrs u AMATERE MATER VAM JEBEM navijam za Partizan ali mi smo govno od ekipe

Comment

OVO JE BIO TRENUTAK ISTINE ZA PARTIZAN,SPOZNALI SU DA SU NIKO I NISTA U EVROPI,I KLEO JE ODIGRAO OVA DVA MECE,TAKO DOBRO DA JE BOLJE DA NIJE IGRAO!
                      sigpic
                      Gdje Nato kaze, pa bilo kroz zid, ili u vatru, ili u vulkan, tu Mandusic ide bez pogovora!!!

Comment

Iskreno volio bih da su prosli,ali sad sta je tu je :-\,Mando potpuno se slazem ;)
                        sigpic

Comment

Slazem se samo mi nije jasna jedna stvar vezana za sve nase ekipe pa majku mu jebem pa zar ove utakmice u evropi nisu najvazije u celoj jebenoj sezoni i
                          oni u njima igraju ovako pa protiv koga ce igrati onda sta se cuvaju za ovu nasu divljacku ligu.

Comment

[quote author=Stevcuga link=topic=1076.msg81003#msg81003 date=1249506068]
                            Slazem se samo mi nije jasna jedna stvar vezana za sve nase ekipe pa majku mu jebem pa zar ove utakmice u evropi nisu najvazije u celoj jebenoj sezoni i
                            oni u njima igraju ovako pa protiv koga ce igrati onda sta se cuvaju za ovu nasu divljacku ligu.
                            [/quote]ma njih ta liga i upropasti!
                            sigpic

Comment

Kleo je pokazao kakva je igracina... On ce trpati Jagodinu i Hajduk iz Kule, ali protiv jakih ekipa se nece nigde videti.
                              sigpic

Comment

[quote author=Tmac link=topic=1076.msg81006#msg81006 date=1249508203]
                                Kleo je pokazao kakva je igracina... On ce trpati Jagodinu i Hajduk iz Kule, ali protiv jakih ekipa se nece nigde videti.
                                [/quote]
                                kleo se kleo da je mnogo voleo...supci nista manji od onig zvezdinih . bice to u oktobru derbi supaka ali se bar mi nismo lozili ,,liga sampiona, liga sampiona''. nama ce biti dovoljno da nam ne udare katanac a partizanu?
                                Pravo mesto za diskusiju o americkom fudbalu

madden balkanska liga

Comment

Working...
                                X