This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by Ernesto View Post
    Dwight 24 skoka... k`o Wilt u prime-u, sprdnjica.
    i jos nije hteo da se forsira da se ne oznoji puno...

Comment

• K-Mart je lud veceras, nenormalna partija. Posle ona 2 promasaja na pocetku pogadja sve zivo.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Blair zivotinja... koliko ga gotivim, sta covek radi s 2m.
        "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
        odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
        fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Da li je moguce da je Lowry-u ovo uslo...
          sigpic

Comment

• Luiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis automatic sa poludistance.
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Ubise ih Roketsi, ovo nije zdravo..
              sigpic

Comment

• Kad se i K-Mart i Scola raspucaju, retko koja ekipa moze tu da se suprotstavi.
                sigpic

Comment

• Umorni su Spurs-i poprilicno, promasuju otvorene suteve, losa dodavanja, lose odluke generalno i mrtva odbrana. Upravo na to sam i racunao, a Houston svez i odmoran sa novim trenerom i novim centrom.
                  sigpic

Comment

• ovakvom igrom nije ni cudo sto je +20 za Houston....

Comment

• Genijalnost cista. Triple double king!

Comment

• Jason Kidd!
                        sigpic

Comment

• Westbrook pobedi Oklahomu!!!!!!!!!!!!!!!!

Comment

• KD je uvijek tu kad zagusti, nema sta.

Comment

• Westbrook je jednostavno...ocajan.
                              sigpic

Comment

• Nikad nisam video da KD ovako promasuje bacanja.
                                "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
                                odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
                                fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

Working...
                                X