This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Luiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis dominating early

Erni, forsiraju ove poluproizvode da bi mogli nekom da ih utrape.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
      Ti jos treba da se dokazes kao stalni deo druzine, nisi bio tu tokom lockout-a.

Gleda li jos neko Houston - SA ili ste svi na OKC-u?
      to je zato sto nisam bio kuci mesec dva, pa nisam imao pristup kompu

Comment

• Luiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis

K-Mart nikako da proigra od pocetka sezone i veceras je krenuo sa 0-2.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Gledam i ja Rockets-e, ljudi vec stavili Lowry-a za all star-a..

Scola dominira...
          sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Ide trojka, tako je Kevine!
            sigpic

Comment

• westbrick zasad najbolji igrac dallasa.. samo nek tako nastavi

Comment

• Dallas vodi 11-2, kako igraju za sada?
                sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                  Dallas vodi 11-2, kako igraju za sada?
                  dallas usao mnogo ozbiljnije i malo su im na sut uticale ove prethodne dve tekme, al vidi se da postepeno rastu.. naravno nije zanemrljiva ni igra wb-a sa druge strane, 2 promasane suta i 2-3 turnovera.. to je to ukratko

Comment

• Kakvu ledjnu tehniku ima Scola sunce ti jebem.
                    sigpic

Comment

• sudije kenjaju a westbrick ko za qrtaz sad proradio

Comment

• Houston prestao da igra nakon odlicnog otvaranja meca, izgubise glupavo par lopti, par promasenih otvorenih suteva, na drugoj strani Parker proradio i vratise se skoro u egal.
                        sigpic

Comment

• Kako gotivim ovog Hardena pa to nije normalno...
                          Westbrook se uplasi blokade
                          There's something wrong with me chemically
                          Something wrong with me inherently
                          The wrong mix in the wrong genes
                          I reached the wrong ends by the wrong means
                          It was the wrong plan
                          In the wrong hands
                          With the wrong theory for the wrong man
                          The wrong lies, on the wrong vibes
                          The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Splitter izgleda jako dobro, vidim i da je promenio mehaniku suta, bar kod slobodnih, sa poludistance jos nista nije pokusavao. Bice on mnogo bitan sraf u igri Spurs-a ove, a Boga mi i narednih sezona.
                            sigpic

Comment

• odom zajebao i wb-a... sa druge strane harden razbija..

Comment

• gleda li neko NJ-Orlando ili svi gledate OKC-Dalas....ovde Dvajt poceo da objasnjava neke stvari...

Comment

Working...
                                X