This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by rondo View Post
    Bravo za Majami bravo DW je bio toliko ocajan da sam znao da mora da pogodi zadnji sut (tako to ide) ja sam uzeo 33 500 i svi ste pozvani na zurku!!!!!!!!! Osim admina sa kojim nisam u dobrim odnosima! ))))))))))))))))
    uh bre, ako ti svi dodjemo na zurku, nece tebi dugo trajati tih 33500

edit: okrenuh se na 5 min, i nisam video na kraju kako je dobio heat?
    http://i1180.photobucket.com/albums/...g?t=1298387143

Comment

• Koliko poena je dao Westbrick?

Comment

• Wow, 0-8 uz 4 izgubljene, svakom utakmicom je sve bolji.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Ovaj Sarlot pobedi Milvoki 96-95 da bi od Majamija izgubio 96-95

Comment

• Originally posted by Vule_89 View Post
            Ovaj Sarlot pobedi Milvoki 96-95 da bi od Majamija izgubio 96-95
            Naravoucenije?

Comment

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
              Naravoucenije?
              Milwaukee dobija Miami 96-95.
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
                Naravoucenije?
                Gledao sam obe zavrsnice,Milvoki je imao napad za pobedu i promasili su a malopre Sarlot imao napad za pobedu i promasili su,meni samo nije jasna odluka trenera da idu na trojku,umesto da su isli u reket da probaju da daju kos oni ovako...

Comment

• Originally posted by Vule_89 View Post
                  Gledao sam obe zavrsnice,Milvoki je imao napad za pobedu i promasili su a malopre Sarlot imao napad za pobedu i promasili su,meni samo nije jasna odluka trenera da idu na trojku,umesto da je isao u reket da probaju da daju kos oni ovako...
                  Pa da

Comment

• Idemo LA Clipersi nema predaje ajde da dobijemo seratore iz TEKSASA!

Comment

• Nije tako lako doci do reketa Majamija za 2,3 sekunde...

Westbrick 0-10

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
                        Nije tako lako doci do reketa Majamija za 2,3 sekunde...

Westbrick 0-10

Ono je sramota kakve suteve uzima, nije to do cinjenice da ga sut ne ide, nego jednostavno selekcija mu je katastrofalna. Ali, ono kad je iskulirao i Brooks-a i KD-a pre neko vece, to mi je bio vrhunac...
                        sigpic

Comment

• Morace da ga trejduju ako ovako nastavi...Gadan mi je

Comment

• aj pa tako!ode cica da spava!

Comment

• koji ste vi obozavaoci westbrooka
                              http://i1180.photobucket.com/albums/...g?t=1298387143

Comment

• Finiks samo 34 poena za poluvreme,oni su ove godine raspad...

Comment

Working...
                                X