X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Ajmo Henderson
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Heatovci, cestitam NAM na pobedi! Bilo je bas neizvijesno

Comment

• ladno bi se priznalo ovo od white-a da je uslo...

Comment

• Dwyane Wade dame i gospodo, ae sad mars useri jedni..
          sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• WIN WIN WIN WIN WIN WIN WIN WIN WIN WIN WIN

Šta je hejteri, evo vam HITA!

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
            sigpic
            RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
            - 4xMVP -

Comment

• Bitno da su pobedili a sto su meni srusili tiket,ko ce za to da plati...

Comment

• Lepo u Majamiju se igra hendikep i stavljaju se sve pare.

Comment

• Bravo za Majami bravo DW je bio toliko ocajan da sam znao da mora da pogodi zadnji sut (tako to ide) ja sam uzeo 33 500 i svi ste pozvani na zurku!!!!!!!!! Osim admina sa kojim nisam u dobrim odnosima! ))))))))))))))))

Comment

• Valjda nece Boston da usere protiv NO-a, NO igra bez Gordona a gube sa 9 razlike

ps. Je*em ti kopernikus kad mi nestao SK cim pocela utamica
                    sigpic

Comment

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
                      Lepo u Majamiju se igra hendikep i stavljaju se sve pare.
                      Kuću, imanje i ženu na 1H!

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
                      sigpic
                      RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
                      - 4xMVP -

Comment

• Originally posted by Branislav View Post
                        Kuću, imanje i ženu na 1H!

Ako dobijes,onda svako vece threesome

DET-CLE...jad i beda od utakmice.

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post

Ako dobijes,onda svako vece threesome

DET-CLE...jad i beda od utakmice.

Napisah ja vec malo ranije, horor kosarka, ne zna se ko je gori. Ustvari zna se, Detroit. Kad vidim mocnog Austin-a u igri okrene mi se zeludac.
                          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                            Napisah ja vec malo ranije, horor kosarka, ne zna se ko je gori. Ustvari zna se, Detroit. Kad vidim mocnog Austin-a u igri okrene mi se zeludac.
                            Kad njih Samardo sabija...Ali bolje i ovo da gledam nego silovanje Wizardsa...

Vidim da Irving igra mnogo bolje nego juce

Comment

• Nista Detroit u offseason-u nije uradio, nista! Kako se vise ne sete da otpuste Dumars-a nije mi jasno.
                              sigpic

Comment

• Jednog igraca je Detroit "dobio" - Jerebka

Comment

Working...
                                X