This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Sta je ovo , 9-0 za Sarlot
    Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Sta je sa ovim mrtvim Majamijem breeeeee :/ Jbt ne mogu da verujem kako su otvorili tekmu!!!!

Comment

• Originally posted by rondo View Post
        Sta je sa ovim mrtvim Majamijem breeeeee :/ Jbt ne mogu da verujem kako su otvorili tekmu!!!!
        Vec pocinjes mnogima da ides po zivcima ovakvim komentarima, razmisljaj malo ubuduce sta pises.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• DJ je i prosle sezone razvaljivao protiv Heat-a ako se dobro secam, nastavlja veceras. Henderson ce biti odlican igrac.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• kolko dize lempron na bendju?

Comment

• Hibbert
              Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Lepota kosarke right there, kakva akcija Bobcats-a!!!
                sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                  Vec pocinjes mnogima da ides po zivcima ovakvim komentarima, razmisljaj malo ubuduce sta pises.
                  ne komentarisem nista vise!!!!

Comment

• Smesno koliko su ovi nalozeni, ako, ako, ne gine im poraz.
                    sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Sta kazes Ljubasine da mu daju sansu? Sve sto je Heat uradio prosle i sve sto ce uraditi ove je 95% uspeh igraca i samo igraca. Zalizani je najobicniji trupac, cmon Pat dovedi Vladu Jovanovica osetice se pomak u igri.

Comment

• Stvarno lijepo igra Charlotte, nema sta. Trebalo bi da se ovo stigne nekom brzom serijom Lebron i Vejda, mada videcemo...

Comment

• Kako sam se ispalio misleci da igramo veceras,tek sam sad shvatio da ustvari igramo sutra uvece

Sarlot igra jako dinamicno za sad,ali ne mogu oni dugo da izdrze u ovom ritmu
                          sigpic
                          http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

• Originally posted by rondo View Post
                            ne komentarisem nista vise!!!!
                            Ako ne mozes malo da razmislis sta si napisao pre nego sto postujes onda nemoj.
                            sigpic

Comment

• Give me one big HALLELUJAH for Miami!

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
                              sigpic
                              RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
                              - 4xMVP -

Comment

• Originally posted by Branislav View Post
                                Give me one big HALLELUJAH for Miami!
                                HALLELUJAH!!!

Comment

Working...
                                X