Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• u wwinu je granica trenutno na online kladjenje 165,5 , kontam da over odigram na lepe pare , ne verujem da ce ovako nisko ici celi mec
    Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• evo ga , poludi komentator
      Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Ovaj lik je u vezi sa Bargnani-em definitivno.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Neka stavi neko dobar strem za Majami

Comment

• Ne mogu da verujem da igramo odbranu, prosto nisam naviko jbt...
            http://i1180.photobucket.com/albums/...g?t=1298387143

Comment

• Paceri i Raptors,grdne li tekme,ugasih stream da me ne hvata nervoza !
              SignaturE se cheka ...sigpic

Comment

• Originally posted by Miko View Post
                u wwinu je granica trenutno na online kladjenje 165,5 , kontam da over odigram na lepe pare , ne verujem da ce ovako nisko ici celi mec
                Probaj to,na 365 je 170,5 ,al nemoj prejako >
                SignaturE se cheka ...sigpic

Comment

• Originally posted by Popaj View Post
                  Ne mogu da verujem da igramo odbranu, prosto nisam naviko jbt...
                  Zato sam i bio nesiguran kod dvojke na Indiana-u, na kraju sam odigrao za neku sicu.
                  Ovo je klasican slugfest, nece niko vise lagano dobijati meceve u Kanadi.
                  sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• koji su ovo indijanci, udario bogalj na sakatog...

Comment

• Originally posted by carter985 View Post
                      koji su ovo indijanci, udario bogalj na sakatog...
                      Hahahahahahaha, ne da sam se ismejao, nego...

Pogodi Psycho 2 suta sa poludistance, ne izgleda lose Indiana kad igraju on i West zajedno, tako su rastavili Detroit pre par dana.
                      sigpic

Comment

• Originally posted by rondo View Post
                        Neka stavi neko dobar strem za Majami
                        Imas na league passu na nba.com kad je vec dzaba najbolje je tamo da gledas.

Comment

• Vogel je odlicno nacrtao ovu akciju da se Collison zabije u reket i izgubi loptu, egzekucija savrsena.
                          sigpic

Comment

• Imamo li se čemu nadati protiv Bobkeca? Osećam da će Wade i Lebron da odigraju čitavih 10 minuta jer su igrali dve važne tekme pa sada ono, malo da se odmore.

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
                            sigpic
                            RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
                            - 4xMVP -

Comment

• 38-34 za Indianu poluvreme ... Nema sta , solidno ;)

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                                Hahahahahahaha, ne da sam se ismejao, nego...

Pogodi Psycho 2 suta sa poludistance, ne izgleda lose Indiana kad igraju on i West zajedno, tako su rastavili Detroit pre par dana.
                                ti se ismejao, a ja placem
                                ovo samo kod mene ima, odigrao under na paok a reza bila 92-87(35 poena iznad granice).. i sad ovo sa indianom, odigrao over a ono 40 poena u zaostatku.
                                gde to ima da vise koseva bude na paok-aris nego na toronto-indijana

Comment

Working...
                                X