This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by carter985 View Post
    jebem ti mrtvi mozzart.. kreno da odigram novi tiket, posto nema nista od ovog overa, kad ono uplate samo do 23h
    Pa da. I oni ljudi imaju kuću.

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
    sigpic
    RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
    - 4xMVP -

Comment

• Al' kako ide na kurac ovaj komentator Raptors-a, sto je najgore vecinu meceva na kojima oni igraju bilo kuci, bilo u gostima on prenosi.

West dominira terenom, nema sta odlican pickup za Indiana-u.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Da li ima LP veceras za Majami????

Comment

• U onom rasporedu utamica NBA koje ce SK prenositi nema prenosa NO - BOS, pise da je sledeca Denver - LAL 31. decembra..otkud sad to da veceras prenose NBA..
          sigpic

Comment

• Originally posted by colke995 View Post
            U onom rasporedu utamica NBA koje ce SK prenositi nema prenosa NO - BOS, pise da je sledeca Denver - LAL 31. decembra..otkud sad to da veceras prenose NBA..
            I ja sam to bas sad hteo da napomenem. Mozda prave neka iznenadjenja.

Comment

• Imate u programskoj semi

Comment

• Nahvalise Magloire-a od pocetka utakmice kao da je Shaq licno.
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by Branislav View Post
                  Pa da. I oni ljudi imaju kuću.
                  govorim za online nalog

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                    Al' kako ide na kurac ovaj komentator Raptors-a, sto je najgore vecinu meceva na kojima oni igraju bilo kuci, bilo u gostima on prenosi.
                    Jbt tek si sad provalio komentatora smaraca?
                    http://i1180.photobucket.com/albums/...g?t=1298387143

Comment

• Originally posted by rondo View Post
                      Imate u programskoj semi
                      Ma znam da ima u programskoj semi, ali nema u onom rasporedu utamica za prenos tokom sezone, ali nije bitno, sto vise utakmica to bolje. Indiana - Toronto atomska kosarka
                      sigpic

Comment

• George 3 od 3
                        Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Originally posted by Popaj View Post
                          Jbt tek si sad provalio komentatora smaraca?
                          Ma nervira me i inace, al' veceras rondo style dominira. Ne gledam toliko Toronto osim kad igrate s nama, jednom kad smo igrali kuci, a on komentarisao hteo sam da poludim. Jbt, nabijamo vas 30 razlike, on svrsava na trojku.

Amundson debituje za Pacers-e, a George nastavlja da ubija.
                          sigpic

Comment

• Granger ulazi u seriju
                            Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Kakve je dve duple napravio Granger, je l' moguce da niko od sudija nije video?
                              sigpic

Comment

• Originally posted by carter985 View Post
                                govorim za online nalog
                                Ma taj nalog je samo da ne bi morao do kladže. Inače isto rade do 23h. Nije pravi on-line.

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
                                sigpic
                                RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
                                - 4xMVP -

Comment

Working...
                                X