• Time
  • Show
Clear All

• Ali lepa finta bila,jos prvi poen na mecu,mozda i jedini
    sigpic
    http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

• Ne zna se ko je gore poceo
      Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Uf, kakva bi igracina bio DeRozan kada bi nabacio sut.

Comment

• Originally posted by Miko View Post
          Ne zna se ko je gore poceo
          oni nisu ni poceli, a mi sto smo igrali over smo vec zavrsili

Comment

• Uveza George 2 trojke

edit : pokvari mi ona pevaljka u obliku klinca utakmicu
            Last edited by Mr.M; 28-12-11, 23:31.
            Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Originally posted by ЕлБиЏеј View Post
              Uf, kakva bi igracina bio DeRozan kada bi nabacio sut.
              Boga mi, nabacio ga je, sutira trojke sve vise i sto je najbitnije poceo je da ih pogadja.

Ali, kakav je steal Pacers-a George, to je bruka...
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Veceras ponovo nema spavanja,jos na SK ima Boston direktan prenos i uzivanje u majstorijama Ronda Veceras za veliku lovu cekam Majami i Atlantu tako da cu pratiti i navijati i za njih Pozz

Comment

• Djordje ne promasuje. Visok je 6-8 a igra SG. Ako nastavi da napreduje, moze lagano postati all-star igrac, ogromna prednost mu je visina

Comment

• Stvarno SK prenosi NO - Boston? Da l' su mogli uzeti goru utakmicu...
                    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                      Stvarno SK prenosi NO - Boston? Da l' su mogli uzeti goru utakmicu...
                      Mogli su. Detroit-Cleveland!

Btw., sva sreća pa nisam ništa igrao na Raptore inače bih tačno poludeo. Pre neko veče sam igrao indijance protiv Detroit-a pa sam ih večeras iskusno zaobišao. To je ekipa koja uzima dušu ljudima!

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
                      sigpic
                      RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
                      - 4xMVP -

Comment

• Solidna prva cetvrtina za Pacerse , nabili su +7 , neka nabiju 15 do poluvremena i onda ostatak meca da bude formalnost

Comment

• Za da svi uzivamo u majstorijama Ronda i u trojkama Allena

Comment

• Ide over lagano, nema sta...

Dobre odbrane, ali i katastrofalna selekcija suta obe ekipe, kao da je zabranjeno napasti kos driblingom.
                            sigpic

Comment

• jebem ti mrtvi mozzart.. kreno da odigram novi tiket, posto nema nista od ovog overa, kad ono uplate samo do 23h

Comment

• Meni umire net, nista od tih utakmica, moram da cekam do 2 i NO - Bos... A nije da mi je bila favorit.
                                Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

Working...
                                X