This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• McRob got hops!
    "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
    odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
    fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• White to White alley-oop
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Хахаха, пази стварно. Први пут видим овако нешто.
        Arise, Serbia!
        You fell asleep long ago,
        And have lain in the dark.
        Now wake up
        And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Portland gazi u odbrani, al' Sacramento se i dalje drzi, ne mogu Blazers-i nista spolja da pogode.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Aaaaaaaaaaa, McRob i Metta!!!!

EDIT: Utah 22% sut iz igre...
            "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
            odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,

Comment

• Wow, je l' moguce da je ova Utah toliko jadna?
              sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                Wow, je l' moguce da je ova Utah toliko jadna?
                Ako su Nets-i u rangu s Crnokosom, ovi su tu negde s Tamisom.

Comment

• Hahahahahaha

Ne znam samo sta Sacramento pokusava sa Thomas-om i Jimmer-om u backcourt-u, Felton i Batum mogu da ih pojedu za dorucak.
                  sigpic

Comment

• Kobe se popisao na Bell-a s crossover-om...

Comment

• Idem i ja ljudi, ko dodje prvi ujutru od modova neka zakljuca, week je vec otvoren.
                      sigpic

Comment

• axxaxaxa 3 blokade u jednom napadu...sacramento ne zna sta ih je snaslo
                        It's not who you are underneath, it's what you do that defines you

Comment

• dečki,vidim da već upisujete titulu Miamiju...ma dajte...Dallas će obraniti naslov!
                          doveli su Odoma,igrača koji je ključan igrač Lakersa u šampionskim godinama 2009 i 2010...
                          vidit ćete....
                          Lakersi su sad ništa bez odoma....ubili su Utah jer je Utah katastrofalno organizirana...
                          CROATIAN TENNIS IS THE BEST

Comment

• Originally posted by David21 View Post
                            dečki,vidim da već upisujete titulu Miamiju...ma dajte...Dallas će obraniti naslov!
                            doveli su Odoma,igrača koji je ključan igrač Lakersa u šampionskim godinama 2009 i 2010...
                            vidit ćete....
                            Lakersi su sad ništa bez odoma....ubili su Utah jer je Utah katastrofalno organizirana...
                            Ja ne mogu vise da citam ovakve stvari zivota mi.

Comment

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
                              Ja ne mogu vise da citam ovakve stvari zivota mi.

ma ok,onda ti lijepo vjeruj da će Heat uzet titulu,bit će ti teže na kraju sezone....ma samljet će ih neko s Istoka već,dečkoo...Heat neće vidjet veliko finale...Boston će ih potrgat u play offu ak se sretnu...i Bullsi,Hawksi...možete vi pričat,al Heat ima samo dobar start..pričekajmo malo da se Mavsi uštimaju
                              CROATIAN TENNIS IS THE BEST

Comment

• Originally posted by David21 View Post
                                ma ok,onda ti lijepo vjeruj da će Heat uzet titulu,bit će ti teže na kraju sezone....ma samljet će ih neko s Istoka već,dečkoo...Heat neće vidjet veliko finale...Boston će ih potrgat u play offu ak se sretnu...i Bullsi,Hawksi...možete vi pričat,al Heat ima samo dobar start..pričekajmo malo da se Mavsi uštimaju

Stvarno ocekujes da se raspravljam sa tobom posle ovih gluposti koje si napisao? Imam ja neke granice, ne mogu bas sa svakim.

Comment

Working...
                                X