Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Jermaine za celu utakmicu 0 poena, 1 skok.

Boston stvarno mora da nabavi centra po svaku cenu.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• aaaaa koja neverica cekam miami 7.5 hendikep za pare... cole hvala ti objasnio si,bulju si mi izvukao... odgrizao sam pola stolice
      It's not who you are underneath, it's what you do that defines you

Comment

• Bostonu samo treba centar i to je to, ali mora da se dovede centar.... I u svakoj neizvesnoj zavrsnici sanse Bostona protiv Majamija su 90-10% realno Sa zdravim timom i dobrim centrom Boston bije Majamija kao sto je uradio Dallas prosle godine !

Comment

• Originally posted by lenjivac View Post
          Norris resio Al svaka cast Bostonu. opet su se vratili posle velike razlike, al nemaju srece na kraju, a realno i sudije su malo navlacile za Majami
          Da narocito kod ona dva bacanja Dulinga. Sraman faul.

Comment

• Originally posted by rondo View Post
            Bostonu samo treba centar i to je to, ali mora da se dovede centar.... I u svakoj neizvesnoj zavrsnici sanse Bostona protiv Majamija su 90-10% realno Sa zdravim timom i dobrim centrom Boston bije Majamija kao sto je uradio Dallas prosle godine !

Dominiras veceras brate moj.
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Laku noc ljudi

Comment

• Neverovatno zaista da je Norris uzeo najvise suteva u ekipi, jos jednom naklon do poda.

BTW, je li ko gledao Kings-e? U egalu su sa Portland-om..
                sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Reise, batice, dobijamo li ovo, cekam samo vas za kintu?
                  sigpic

Comment

• Mislim da ni Kanter ni sam ne zna sto nije ovo lepo polozio k'o covek na tablu, ovako bez veze promasi 2 puta.
                    sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                      Reise, batice, dobijamo li ovo, cekam samo vas za kintu?
                      Sigurica. ;)
                      sigpic

Comment

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
                        Da narocito kod ona dva bacanja Dulinga. Sraman faul.
                        Bass-ov faul u napadu kad se lomila utakmica, i kad je sviran faul nad Bosh-om kad je Boston bio na manje od 10 razlike, to su takodje presmesni faulovi. Da se razumemo, Majami je ovo potpuno zasluzeno dobio, samo kazem da Boston posle dva sjajna comeback-a protiv Heat-a i Knicks-a nema srece na kraju

Comment

• Ja cekam LA i Portland bez h da povadim sve ulozeno.

Comment

• Bice mucno gledati LA, provali samo ovu petorku, Metta im je glavni shot creator.
                            sigpic

Comment

• Camby owning Cousins. Gde li je samo krenuo DeMarcus?

Kanter totalno izgubljen, coveku treba dva sata da polozi loptu u kos jbt..
                              sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Ијаоооооооо какав алијуп. Блејк за Мекробертса.
                                Arise, Serbia!
                                You fell asleep long ago,
                                And have lain in the dark.
                                Now wake up
                                And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

Working...
                                X