Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Pokida ovo NYK , ocajan Boston , ocekivao sam pobedu NYK ali ne ovakvo demoliranje Malo su dosli sebi ali i dalje je ovo previse , sad kad Carmelo udje bice dodatno punjenje
    Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

Cisto sumnjam da ce ici do 120, 110 u vr' glave, a mislim da ni dotle nece doci.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

http://www.lshunter.tv/index.php?opt...pup&Itemid=327

Malo Loncara, ako neko razume spanski.......

Comment

Ponovo Amare
          Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

Kakva asistencija, bas lepo.

Comment

Jel skontao neko desetinke na shot clocku, skroz cool.

Bass zverina
              Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

Kakva smehotresna sekvenca Knicks-a u odbrani...
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Anthony kakva trojka

Comment

Originally posted by AK47 View Post
                    Ja mislio da govoris o ovom nasem s foruma,kad ono ti mislis na igraca...

Inace gori Boston od ovoga sam gledao kad je sam Pearce igrao i onaj Ricky Davis mislim da se zvao
                    sta je ovo danas sam posebno popularan...ma zezam se...inace Rondo za sad kida....

Comment

• Boston ocajan , i tu je u igri na dva poseda.
                      To samo znaci da je Njujork golo g.....
                      Prosecna prvoligaska ekipa sa ovih prostora igra bolju odbranu od Niksa.

Comment

• Originally posted by Miko View Post
                        Anthony kakva trojka
                        Druze ti uspijevas da spamujes i temu koja je napravljena za spam komentare

Comment

• Rondo poboljsao malo sut.

Comment

• Ne verujem da je Rondo već dao ovoliko poena...
                            IO NON RUBO IL CAMPIONATO
                            ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
                            C'E SOLO L'INTER

Comment

• Rondo se razvalio od poena danas.
                              Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Originally posted by trigger View Post
                                Rondo poboljsao malo sut.
                                Ma samo ga sere.

Sasa nista nije uradio, samo napravio 3 licne.

Comment

Working...
                                X