X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by Arnel.S View Post
    Ljudi dajte taj strim, mrzi me da trazim
    Aaa jbt svaku noc deset osoba pita za stream... Imate slobodan League Pass, pise vam i na pocetnoj stranici i u skoro svakoj od tema.

Comment

• Humphries
      Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Sunce ti jebem odakle dolete covek, spustite ga sa krova hale.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Alley oop
          Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Ocajna kosarka za sada, ne mogu da rese ni hendikep situacije u kontrama, a kamoli nesto u pozicionom. Za sada se Atlanta bolje snalazi zahvaljujuci srljanju Deron-a i onim trojkama sa pocetka.
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Netsi nmg se snadju u napadu, jedino D-Will radi sta zna ovi ostali izgubljeni, sa druge strane sjajni lob za Horforda, odakle je ovaj uhvatio lob, svaka mu cast....
              sigpic

“We have to change, from doubters, to believers, now.”
              -Jürgen Klopp

Comment

• Radman i Tracy

Ovaj mali Gaines nije los igrac.
                sigpic

Comment

• Imate i ovde stremove,otvorite jedan od dva linka i izaberite utakmicu.

http://www.sportklub.info/forum/thre...662#post232662
                  sigpic

Comment

• Ovaj Radmanovic je docekao da u zivotu igra sa Bryantom, T-Macom, Paytonom... Fina karijera.
                    Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Pa sto bas svi koje sam ja izabrao u fantaziju igraju ko babe

Comment

• Radmane zivotinjo.
                        "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
                        odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
                        fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Radman pokidao, 7 poena za nekoliko minuta.

Da vidimo sta moze Marshon.
                          sigpic

Comment

• je li ziva lopta jbt , sve sto ovi izbace ulazi , NJ nista
                            Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Ali nista ne mogu da ubodu,prosto ne mogu da verujem kako igraju.Valjda ce se trgnuti u nastavku u pm
                              sigpic
                              http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

• Kako dosadna utakmica
                                Ja se selim na Floridu.

Comment

Working...
                                X