Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• koci mi link ,daj nek neko okaci link za sacramento !

Comment

• Originally posted by papekings View Post
      koci mi link ,daj nek neko okaci link za sacramento !
      Zavrsilo se.

Comment

• Curry se povredio, prave seriju Bulls-i.

Comment

• Hvalla LBJ u svakom slucaju!

Comment

• Laku noc vozdra!!!

Comment

• Rush zalepi Watson-a.

Comment

• Ovo ce Rose-u biti najgora utakmica sezone i to opet protiv Golden State-a.
                Idem da odspavam bar nesto, urnisase me moje krave i Lakers-i, valja se sutra vaditi.
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Ajde zakljucavajte temu koliko ste neodgovorni. Ja nisam ni spavao :S

Comment

• LET'S GO HAWKS!!!
                    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• LET'S GO NETS
                      Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Mamba, je l' ovo tvoj neki svira?
                        sigpic

Comment

• xaxaxaa vi bre niste normalni...ajd ako vas ne mrzi dajte te linkove za stream ili sta vec
                          It's not who you are underneath, it's what you do that defines you

Comment

• Originally posted by prskaj View Post
                            xaxaxaa vi bre niste normalni...ajd ako vas ne mrzi dajte te linkove za stream ili sta vec
                            Besplatan ti je league pass

Comment

• Taman pobede Netsi i onda sutra posle skole da gledam snimak Mil-Min ... Veceras Humphries triple double
                              Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Elektricna gitara je toliko cool instrument da na njoj cak i americka himna zvuci dobro.
                                Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

Working...
                                X