Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Najgore od svega je sto je LA i dalje u igri... tu su na 2, 3 poseda.
    "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
    odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
    fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Najveci problem defanzivni skok, McBob i Murphy kao 2 balvana.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Brayant im radi sta oce ,ajde bre jos malo izdrziti,najgore sada Sacramento nemoze da se odbrani!

Comment

• Originally posted by Ernesto View Post
          Najgore od svega je sto je LA i dalje u igri... tu su na 2, 3 poseda.
          Pa i nije bas to neki podvig Sakramento je 20 wins ekipa.

Comment

• Lakers sada nemoze da omasi ovi se posrali,ajde jos malo vidim Woriorsi resetaju Bullse umor je tu a i Woriorsi su ozbiljna ekipa ove godine gde da izgube dve za redom kuci!

Comment

• bravo Evans! idemo Kingsi brreeeee.....

Comment

• Kako zalepi Tyreke Fisher-a.

Comment

• Brick! BEat LA! DeMarcus hustle up!
                  Last edited by LBJmvpFORlife; 27-12-11, 05:22.

Comment

• Beat LA ! AJDE BRE.

Comment

• Kakve partije Lakers-a i Bulls-a, jos tuznije nego sinoc.
                      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• A Maloof kao prsten da uzima.
                        "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
                        odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
                        fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Bravo legende,tek ce sacramento da pocne da igra,dolazi i njihovih 5 minuta!

Comment

• Malo mi je cak i zao Lejkersa. Zamalo

Comment

• Lakers-i loptu posle promasenog slobodnog bacanja ne mogu da uhvate, kako ih jebe Kazins. Kakav alley-oop Curry-ja i Wright-a.

Comment

• Izgubite jednom u zivotu kao velika fransiza a ne kao sljam stoko bez repa.

Comment

Working...
                                X