X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• dal je moguce da je westbrick tolika debilcina, god damn

Comment

• Moram reci da se vidi da je Adelman radio sa Minesotom....Cak se ni Love ni Bizli ne ludiraju vise........Bas deluju kao ekipa, i voema mi se svidja kako igraju...........Bice oni dobri ove godine.
      Mozda ne ove za playof, ali sledece sigurno.

Comment

• Aloooooo, Harden-a cuva Barea, on ni da se seti da se spusti na post da odigra ledjima, znaci neverovatno!
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Koja debilcina ovaj Westbrook
          sigpic

Comment

• Westbrooooooooooook

Ko ga jos jednom uporedi sa Derrick-om bice banovan.
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Alooooooooooo, da l' je moguc lik, da l' je moguc lik!?
              sigpic

Comment

• Sta radi kladionica sunce ti jebem

Go Minny!

Comment

• kadar nevera.. spursi se odlepise na 20 razlike, al zato westbrick udavio oklahomu...

Comment

• boze, boze, boze Westbrook najveci retard koji postoji, covek usere 5 napada zaredom..

EDIT: T-mac, banuj redom i kad ga porede s Rondom. Rondo je izmislio kosarku za njega..
                    Last edited by colke995; 27-12-11, 03:27.
                    sigpic

Comment

• Ajmo svi hallelujah za Westbrook-a!
                      sigpic

Comment

• Dobro igra McRoberts u ove dve utakmice,lepo asistira kad je udvojen.
                        Kobe promasio sve osim prvog suta i slobodnih.
                        sigpic

Comment

• Rasel tata

add: mamba dramaticno je u Mineapolisu ne smaraj sa fakersima

Comment

• Kobe pogadja i asistira,LBJ ga izazvao.
                            Evo prebacujem se i ja.
                            sigpic

Comment

• Sviraj faul majku ti staru

Comment

• Alo, kakva debilcina, ja ne verujem...

Brooks pozvao akciju za KD-a, Sefolosha cini mi se pokazuje da mu se odigra lopta na stranu kako bi je dodao Durant-u, a ovaj mamlaz uzima sut preko ruke sa poluodstojanja, znaci ne verujem, majke mi... IQ 0000000000
                                sigpic

Comment

Working...
                                X