The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Westbrook ce njega zaustaviti.

Comment

• Kakav je car ovaj Darko,nije normalno
          sigpic
          http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

• Kako se Love pobrinuo za svoje telo u ovom offseason-u, sad lici na kosarkasa.
            "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
            odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
            fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• ima da se sibamo... DARKO

Comment

• oklahoma izleda dosla u minesotu da zida, sve same cigle bacaju

Comment

• Originally posted by carter985 View Post
                  oklahoma izleda dosla u minesotu da zida, sve same cigle bacaju
                  Da, čini se da Oklahoma nije baš sva svoja!

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
                  sigpic
                  RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
                  - 4xMVP -

Comment

• Originally posted by carter985 View Post
                    oklahoma izleda dosla u minesotu da zida, sve same cigle bacaju
                    Popravice to Harden kad udje.

Nego, Toronto nastavlja da se poigrava sa Cavs-ima, Calderon igra Irving-u kao da brani Rondo-a, a Kyrie nista ne moze da ubode spolja.
                    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Nema leba od ovog Sarlota,taman krenu ovi ih poklope,pre svega Dzenings,nikako da vezu 2-3 dobra napada.
                      sigpic
                      http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

• Calderon u stilu Chauncey-a
                        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Ajde bre Wizardsi igrajte u pm.

Comment

• WTF, sta bi sa Wizards-ima, ja mislio oni vode 30 razlike.
                            sigpic

Comment

• ne mogu vise gledati onog westbricka, prebacujem se na spurse

Comment

• Ovi debili brane pick and roll udvajanjem i onda kad ode lopta na roll man-a rotacija stigne posle 3 sekunde, treba da gube 30 razlike, a ne 13.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X