This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by T-Mac View Post
    Bane, sto se raspada Indiana, ostavio sam ih na 9 razlike, sad je 3.
    Dolazi Indiana nema ti da brines nista

Comment

• Wizardsi standardno imaju zute minute

Mac,kako izgleda Irving?

Comment

• Irving onako, vrte stalno neki pick sa njim i Jamison-om, al' Antawn je raspad, valjalo bi ga uspavati.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Bane, sto se raspada Indiana, ostavio sam ih na 9 razlike, sad je 3.
          Brate ne zna se ko je očajniji. Gube se lopte, napadi traljavi, indijanci ne mogu da ubodu trojku pa da im život zavisi od toga, Detroit uradio par kontri pa se malo vratili ali će ovi valjda uspeti da se srede.
          Evo sada su posle TO opet uzeli igru u svoje ruke.

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
          sigpic
          RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
          - 4xMVP -

Comment

• Vidim, vidim, dobro je... Samo me Cleveland ubija, odbrana im je katastrofa, ne znam sta je Byron radio s njima uopste.
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Al` napravi JaVale korake malopre, al` nisu svirali. Muka ziva kad dodje na liniju sl. bacanja... preznoji se mucenik.
              "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
              odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
              fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

Vidim, vidim, dobro je... Samo me Cleveland ubija, odbrana im je katastrofa, ne znam sta je Byron radio s njima uopste.
                Takodje samo Kavsi.

Comment

• Wizardsi deluju sasvim dobro, samo da nije bilo ovih zutih minuta, utakmica bi vec bila pri kraju, ovako osaje da vidimo kako ce izgledati u drugom poluvremenu..

Odoh na OKC - MIN..
                  sigpic

Comment

• Originally posted by Ernesto View Post
                    Al` napravi JaVale korake malopre, al` nisu svirali. Muka ziva kad dodje na liniju sl. bacanja... preznoji se mucenik.
                    Dva sata covek slobodna izvodi.

Dobra tekma, strasno mi zao Williams-a, kada vidim sa kakvim pacenicima igra. Morrow ne moze nista da ubode.
                    sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Za Charlotte nema nade a?

Comment

• Konacno poce Minesota-OKC...
                        Love ili Durant....
                        Bas me zanima kako ce ovi nasi i Rubio startovati...
                        There's something wrong with me chemically
                        Something wrong with me inherently
                        The wrong mix in the wrong genes
                        I reached the wrong ends by the wrong means
                        It was the wrong plan
                        In the wrong hands
                        With the wrong theory for the wrong man
                        The wrong lies, on the wrong vibes
                        The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Ajmo MVP, mora Cleveland dobiti, mora! Samo da mrcina od Jamison-a dodje malo sebi i pocne da pogadja otvorene trojke.
                          sigpic

Comment

• Duranta ne moze niko da zaustavi...

Comment

• Krenuo je Durant zestoko , mogao bi do 40 poena
                              https://www.youtube.com/watch?v=U2wI197Vvg4 <3

Comment

• Originally posted by Vule_89 View Post
                                Duranta ne moze niko da zaustavi...
                                Igra protiv strasne defanzivne ekipe.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X