Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Kako trpa Young, sprdnja. Nets-i ne mogu da ubodu nista, D-Will nema kome da doda, stvori im prosto otvoren sut, a ovi fulaju. Debili nesposobni.
    sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Bravo zgoljavi, moj pik za najvece iznenadjenje ove godine.
      "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
      odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
      fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Pozzzzzzzzzzzz ljudi )))) ZAjedno uzivamo i ove godine uz najbolji basket

Comment

• Ne znam za vas,ali ja sam se vec oprosto od tiketa...Kirilenko ako je pametan,nece dolaziti u ovu ekipu...

Comment

• Barbosa ubija Cavs-e, 9 razlike sredinom druge.
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
              Charlotte katastrofa pretpostavljam? Gleda li neko?
              Nisu toliko tragicni

Comment

• I naravno Rondo objasnio vec u prvoj tekmi Bilo je uzivanje biti u nedelju uz NBA na SK

Comment

• Lep alley oop za Dvajta.Jos jbni Sarlot da se pokrene.Gleda li neko Raptorse?
                  sigpic
                  http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

• I think Deron Williams just demanded a trade back to Turkey.

Gledam ja Cavs-e, valjda ce zivnuti malo.
                    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Ja gledam Orlando ali cekam da pocne Minesota sa Pekmanom )))))

Comment

• Ne igra Pekovic veceras.

Comment

• Detroit se vraca u utakmicu smanjili su na 2 razlike.

Comment

• Bane, sto se raspada Indiana, ostavio sam ih na 9 razlike, sad je 3.
                            sigpic

Comment

• Bruka kako Gaines navuce Wall-a. Poceli Nets-i igrati...
                              sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Zasto ne igra Pekovic? :o

Comment

Working...
                                X