Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Barbosa baseline buzzer beater na kraju prve cetvrtine. Thompson imao jedno mocno kucanje
    Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Ovo stvarno ne lici na wizardse iz predsezone. Ubijaju netse za sad.

Comment

• Originally posted by trigger View Post
        Ovo stvarno ne lici na wizardse iz predsezone. Ubijaju netse za sad.
        Ma netsi su losi,Deron igra kao da je tek poceo da se bavi kosarkom...

Comment

• Kako polivamo

Blatche,povucicu sve lose reci ako do kraja sezone ne budes bio sebican i glup...Iskoristi taj talenat bre

Comment

• Netsi ne mogu jedan jedini napad da organizuju kako treba. Jedva se snalaze. Moze li Charlotte do pobede? Jel mnogo jaci Milwaukee?

Comment

• Welcome to the NBA Kemba Walker Dobio je malo lakat u facu

Comment

• Mnogo ruzna utakmica u Indy-u, kad Big Ben vuce kontru, sve vam je jasno.
                Lepa prednost za Pacers-e, njima takve utakmice odgovaraju.
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Ovi ne mogu da se sastave...

Comment

• Mnogo gube lopte i jedni i drugi al opet indiana se polako odlepljuje.

Comment

• Nick Young ima strasnu ruku, a ovi Netsi jadni nista ne znaju...

EDIT: Ma covek ne masi
                      sigpic

Comment

• Nick se sprda...

EDIT: Krenuo zgoljavi da trpa.
                        "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
                        odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
                        fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Charlotte katastrofa pretpostavljam? Gleda li neko?
                          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Cek, cek, Howard hoce da dodje u ovakve Netse, pa zar on ne zeli prsten, ovi ga jedino mogu osvojiti ako se svi drugi povuku Otisle neke stvari u majcinu s oprestenjem.

Comment

• Da se mi skupimo sa foruma bolje bi igrali nego ovi Netsi...

Comment

• Kakvi su retardi Bobcatsi.Pa da su ubacili ova bacanja,bili bi maltene egal.igraju jako lose a opet imaju sanse da se vrate u mec
                                sigpic
                                http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

Working...
                                X