X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Jebem ti ovog Kardasiana

Comment

• Kako je Tayshaun okrenuo Granger-a, kao na ringispilu.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Minut i po i Johnson odmah trazio time-out. Mislim da Wizardsi ovo lagano dobijaju..

ps. Blatche imao lepu asistenciju na pocetku..
        sigpic

Comment

• Ben Gordon mnogo nizi od George-a kojeg treba da cuva, bice tu dosta problema za njega. Paul odlican na startu utakmice, bice on pokretacka snaga Pacers-a.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Ovi Wizardsi definitivno nisu oni iz predsezone. Igra im je mnogo organizovanija, mada igraju sa Netsima...treba i TO uzeti u obzir

Comment

• Je l' to Henderson poliva?
              sigpic

Comment

• Kakva rampa Dvajta sunce ti.Valjda ce dobiti Orlando ovo
                sigpic
                http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

• @emil_portnoy Mnogo bolje deluju..

Odlican ulaz Walla, cist skill..
                  sigpic

Comment

• Ajde ubacuj vise Biyomboa pa da gledam nesto drugo, smara ovaj mec...
                    There's something wrong with me chemically
                    Something wrong with me inherently
                    The wrong mix in the wrong genes
                    I reached the wrong ends by the wrong means
                    It was the wrong plan
                    In the wrong hands
                    With the wrong theory for the wrong man
                    The wrong lies, on the wrong vibes
                    The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Indy za sada kontrolise utakmicu ocekivano, Detroit pokusava agresivno da napada kos i dobili su nekoliko faulova + sjajan teardrop Gordon-a. 4 razlike za Pacers-e na pola prve.
                      sigpic

Comment

• Ja Nju Dzersi ne mogu da gledam,pa oni igraju kao amateri...

Comment

• Originally posted by Vule_89 View Post
                          Ja Nju Dzersi ne mogu da gledam,pa oni igraju kao amateri...
                          Vule brate pa ceo dan stabilizovana kvota na Washington. Nikakvo iznenađenje. No, videćemo do kraja.

Indiana, posle par izgubljenih lopti i promašaja, polako stabilizuje igru.

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
                          sigpic
                          RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
                          - 4xMVP -

Comment

• Daj Marshon-a vise...
                            "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
                            odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
                            fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Originally posted by Branislav View Post
                              Vule brate pa ceo dan stabilizovana kvota na Washington. Nikakvo iznenađenje. No, videćemo do kraja.

Indiana, posle par izgubljenih lopti i promašaja, polako stabilizuje igru.
                              Bitno da je Deron resetao u TurskojOnaj Kardasian igra ko pickica...

Comment

• Kako ih je isprdao Wall

Comment

Working...
                                X