• Show
Clear All

• I ja sam u Ohajo sad, mada mijenjacu na svaki time out utakmice

Comment

• Milina.Ja sam izbacio Klivlend
      sigpic
      http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

• da ne provervam sad onaj topic za kladjenje, el se kladio neko na sunse? mene tu ne bi iznenadila dvojka na hornetse

Comment

• Originally posted by carter985 View Post
          da ne provervam sad onaj topic za kladjenje, el se kladio neko na sunse? mene tu ne bi iznenadila dvojka na hornetse
          Jesam ja, al' na nekom tiketu za razradu. Isto tako me zacudila onako mala granica na poene, morao je da se udari over tu.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
            Jesam ja, al' na nekom tiketu za razradu. Isto tako me zacudila onako mala granica na poene, morao je da se udari over tu.
            pa trebao bi i over lagano, sad vidim granicu.. al opet nisu to vise oni sansi

Comment

• Ja sam u Sarlotu, gleda mi se Kemba. Jako mi zapucava sa vise ekrana.
              Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• ne mere meni povuci 4 tekme, lociracu se na floridu

Comment

• Neka vam stoje 4, samo onu koju hoces da gledas stavis na expand i kad je TO, samo se vratis na 4, tako je najbolje. ;)
                  sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• U Indiani predstavljaju igrače, a u pozadini se čuje od Metallica-e "Enter Sandman"!

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
                    sigpic
                    RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
                    - 4xMVP -

Comment

• West startuje za Indy, zanimljivo...

Posto svi uglavnom gledamo razlicite tekme, neka svako pise kao neki izvestaj s vremena na vreme da budemo svi u toku sa desavanjima.
                      sigpic

Comment

• Wash krenuo agresivno...vode 6-0 vec, a Netsi imaju 3 izgubljene lopte.

Comment

• Originally posted by emil_portnoy View Post
                          Wash krenuo agresivno...vode 6-0 vec, a Netsi imaju 3 izgubljene lopte.
                          Bas kada sam ih ja igrao...

Comment

• Sarlot 5 napada za redom zavrsava promasenim sutem i Milvoki pravi seriju 9-0,koja biva prekinuta upravo
                            sigpic
                            http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

• Stigao sam na Wizardse

Comment

• West odlicno izgleda na pocetku utakmice, mada cuva ga Jerebko, koristice on to.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X