X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Shumpert je pravo osvezenje!

Comment

@amare

znam i da je zahtevan sut ali bi trebalo da se pogodi ali nema veze...nazvao sam ga zicerom jel mrzim te engleske izraze...
      A zicer je srpski izraz
      Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

Originally posted by amare@stodermaire View Post
        znam i da je zahtevan sut ali bi trebalo da se pogodi ali nema veze...nazvao sam ga zicerom jel mrzim te engleske izraze...
        Nisam ja na engleskom rekao da je zicer vec da je to sut sa najmanjim procentom uspesnosti i da je potpuno suprotno od zicera.

Comment

Iskreno, Boston je za sada cak i gori nego sto sam ocekivao. Al' ima jos dosta da se igra, da ne trcim pred rudu.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Ako D'Antoni ima mozga Shumpert ce igrati prvu postavu vrlo brzo.

Comment

Ni na sta ne lici Boston. Dve krstene akcije nisu imali. Mora Doc da ih izfenira na poluvremenu.

Ljubo, to za D` Antonija je veliko ako. Ali Shumpert izgleda bas dobro.

Comment

Kako glup faul...
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
                  Nisam ja na engleskom rekao da je zicer vec da je to sut sa najmanjim procentom uspesnosti i da je potpuno suprotno od zicera.
                  Ok razumem da si nesto ljut na mene iz neznam kojih razloga, mani da cekas neku moju gresku da bi me maltretirao....za onaj sut moze da se kaze da je otvoren sut sa distance...
                  Last edited by amare@stoudemire; 25-12-11, 17:34.

Comment

Originally posted by amare@stodermaire View Post
                    Ok razumem da si nesto ljut na mene iz neznam kojih razloga, mani da cekas neki moju gresku da bi me maltretirao....za onaj sut moze da se kaze da je otvoren sut sa distance...
                    Odakle ti to brate samo te ispravljam jer nisi u pravu, nemoj se ljutis

Comment

Kakav pas Wilcoxa

Comment

Ja sam fasciniran igrom Boston-a.
                        sigpic

Comment

Kako mu dade u ruke

Comment

Boston se bruka...ne verujem da ce sa Pierce-om biti nesto preterano bolje.

Wilcox

Comment

Ne zna se koji je gluplji faul ovog Walker-a.

EDIT: Evo ga jos jedan, tako je unisti mi under mrcino glupa.
                              sigpic

Comment

Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
                                Odakle ti to brate samo te ispravljam jer nisi u pravu, nemoj se ljutis
                                nzm odakle mi steko sam neki utisak ali jos bolje ako nisi ljut...ne ljutim se ja svestan sam svoje greske.....

Comment

Working...
                                X