Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Ja i Drazen mesecno po 1000 dinara tako nam je najbolje Inace ovo mirise na laganu pobedu Klip'sa Pol i Grifin ne igraju iz sve snage a vode, treba im jedan jos u backcourt-u da budu kontenderi za mene to jos uvek nisu.

Comment

• Ali Jordan sve zatvara, vec 5 blokada. Beast!

EDIT: Monta je krvav, 16 suteva za poluvreme... k`o iza zgrade na basketu.
      Last edited by Ernesto; 26-12-11, 04:54.
      "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
      odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
      fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Verovatno niko vise ne gleda, ali Butler je upravo napravio potez veceri

Comment

• Originally posted by lenjivac View Post
          Verovatno niko vise ne gleda, ali Butler je upravo napravio potez veceri
          Prati se

Comment

• Gledao sam dve utakmice,Karmelo Entoni je radio na sutu a sto se tice odbrane nema je ni na vidikuBoston je izgubio dobijenu utakmicu,Njujork sa ovakvom igrom nece daleko dogurati zbog trenera,kako je meni on smesan,sto se tice druge utakmice,nisam mogao da verujem kako je Majami igrao timski,ocigledno su su radili preko letasto se tice Dalasa,oni kao da su bili na nekom izletu,pa su odlucili da igraju basket...

Comment

• Rose majstor! Lakers-i promasili 4 vezana slobodna bacanja. Kakav steal Lu-a, a jos bolji prodor Derrick-a. Kobe nije trebao na ulaz da ide, ali sta je tu je. Ove preostale 2 utakmice nisam gledao, ali sudeci po rezultatu Oklahoma je dobila lagano, Durant 30/6/5, a i Clippers-i, 3 igraca preko 20 poena, 4 dvocifrena. DeAndre je zver, samo lose sutira slobodna bacanja, jednom je cini mi se cak i promasio ceo obruc. Ali zato 8 banana, isto koliko i ceo tim GSW-a i plus je postavio career high u blokovima, prethodni mu je bio 6.

Comment

• Tema je zakljucana do sledecih utakmica.
                Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Dame i gospodo (uglavnom ovo drugo ) polecemo. League Pass Mode - on
                  Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Meni nece da udje opet
                    sigpic
                    http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

• Originally posted by Dacha View Post
                      Meni nece da udje opet
                      Lagano!

Comment

• Ja sam ga zato spremio na vreme.
                        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Meni nece da udje opet
                          gurni jace

Comment

Meni nece da udje opet
                            Jao brate...
                            There's something wrong with me chemically
                            Something wrong with me inherently
                            The wrong mix in the wrong genes
                            I reached the wrong ends by the wrong means
                            It was the wrong plan
                            In the wrong hands
                            With the wrong theory for the wrong man
                            The wrong lies, on the wrong vibes
                            The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Za pocetak idemo u Ohajo

Comment

• 4 tekme u jednom prozoru
                                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Working...
                                X