Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• A zbog cega to jbt Imam dobar net i solidan komp... Kako sam se sada iznervirao...
    Izvinjavam se ako je pogresna tema...
    There's something wrong with me chemically
    Something wrong with me inherently
    The wrong mix in the wrong genes
    I reached the wrong ends by the wrong means
    It was the wrong plan
    In the wrong hands
    With the wrong theory for the wrong man
    The wrong lies, on the wrong vibes
    The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Originally posted by carter985 View Post
      el bila neko kombinacija da se trejduje cp3 u oklahomu za westbricka i jos nekog?
      To si ti nesto sanjao ocigledno.

Salu na stranu, nema sanse da ce menadzment OKC-a rasturati ovaj sastav, bar ne jos 2-3 sezone najmanje.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by carter985 View Post
        el bila neko kombinacija da se trejduje cp3 u oklahomu za westbricka i jos nekog?
        Mislim da to niko sem Skipa Baylisa nije spominjao, pa pretpostavljam da nije.

OKC ubija. Big Baby Davis
        Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Kakvi su ovo faulovi, gadi mi se utakmica.
          This is the second most exciting indoor sport, and the other one shouldn't have spectators. ~Dick Vertleib

Comment

• Originally posted by NebojsaNS View Post
            Mislim da to niko sem Skipa Baylisa nije spominjao, pa pretpostavljam da nije.

OKC ubija. Big Baby Davis
            pa zato i pitam.. nisam bio nesto pratio te trejedove na pocetku, a prosto mi je anbilivbl da oklahomdjani ne bi iskoristili takvu jednu sansu... naci to je onda skip ko po obicaju lupetao

Comment

• Debela beba is just...horrible
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• KDeve patike
                Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                  Debela beba is just...horrible
                  hehe izgleda da su ga doveli da im igra beka sutera ))
                  lm, kad im ode howard, bice gori nego proslogosnji cleavlend...

Comment

• Bas to htedoh da napisem, ruznije patike u zivotu nisam video.

Odlepi se OKC, ne moze im Magic nista..
                    sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Debela beba se bruka

Comment

• Ja sam smanjio Video Quality na 400Kbps i ceo ekran mi je u plavo-belim kockama ali bar više ne secka!

Ubija Oklahoma, atomska Oklahoma!

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
                        sigpic
                        RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
                        - 4xMVP -

Comment

• Kevin masina!
                          "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
                          odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
                          fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Ma silovanjeee bree
                            There's something wrong with me chemically
                            Something wrong with me inherently
                            The wrong mix in the wrong genes
                            I reached the wrong ends by the wrong means
                            It was the wrong plan
                            In the wrong hands
                            With the wrong theory for the wrong man
                            The wrong lies, on the wrong vibes
                            The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Čega se igra ovaj Orlando, da mi je znati. Oklahoma ih uništi.

Nego, svi na forumu navijaju za Zvezdu? O.o
                              This is the second most exciting indoor sport, and the other one shouldn't have spectators. ~Dick Vertleib

Comment

• jbte kako se samo sprdaju oklahomdjani...

Comment

Working...
                                X