Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Pozdrav svima! Gleda li se OKC - Magic? Šta je sa Rose-om? Koja je fora da bude običan plej?
    This is the second most exciting indoor sport, and the other one shouldn't have spectators. ~Dick Vertleib

Comment

• Originally posted by ChicagoBullsFan View Post
      Pozdrav svima! Gleda li se OKC - Magic? Šta je sa Rose-om? Koja je fora da bude običan plej?
      Pa gde si bre burazeru?
      Naravno da se gleda...
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Gleda se, mora se. A malo se pravi pametan, nece da se ispucava. Funkcionisace to bolje kada i drugi budu zaigrali.
        Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Gledam sad statistiku. Neko ko nije gledao utakmicu bi se dobrano zapitao kako je ovo Chicago dobio. Lejkersi mnogo bolji sut iz igre, skok vise, asistenciju vise... Bullse je drzao odlican sut za tri i to sto su Lejkersi valjda zmureci sutirali bacanja u poslednja 2 minuta. Drugog objasnjenja nema.

Dengsta !

Comment

• Originally posted by 3 sekunde u reketu View Post
            Gledam sad statistiku. Neko ko nije gledao utakmicu bi se dobrano zapitao kako je ovo Chicago dobio. Lejkersi mnogo bolji sut iz igre, skok vise, asistenciju vise... Bullse je drzao odlican sut za tri i to sto su Lejkersi valjda zmureci sutirali bacanja u poslednja 2 minuta. Drugog objasnjenja nema.

Dengsta !
            Luolz!

Veruj mi, ni meni nije jasno kako smo dobili, posle one trojke Blake-a sam mislio da je gotovo.

EDIT: Nemoj ti Dwight-e sa pola, kvaris procenat suta.
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Oči mi ispadohu danas. Bio sam ispred Tv-a od 18:00, prsk'o sam, a hoću da gledam i kliperse, zanima me koliko će puta zakucati

Koliko sam se proderao ovde u zgradi kad je Rose dao onaj flooter ludački, odma' zvoni telefon, komšija jede govna. Nabacio je opasan šut, ali mi se ne sviđa što beži toliko od lopte. K'o Acie Law mentalac. Mada ima više rezona, i ne srlja k'o blesav. Šta mislite, ko dobija večeras? Oklahoma ili oklahoma?
              This is the second most exciting indoor sport, and the other one shouldn't have spectators. ~Dick Vertleib

Comment

• Kako je Harden iskusno izvukao 3 bacanja, svaka cast..
                sigpic

Comment

• Kako naivan faul Andersona.

@ChicagoBullsFan

Dobija oklahoma sa malim o.

Comment

• Koji je djavo sa ovim LP-om, ne mogu ni da gledam sve secka, bolje mi preko streama da gledam...
                    There's something wrong with me chemically
                    Something wrong with me inherently
                    The wrong mix in the wrong genes
                    I reached the wrong ends by the wrong means
                    It was the wrong plan
                    In the wrong hands
                    With the wrong theory for the wrong man
                    The wrong lies, on the wrong vibes
                    The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Ja navijam za Dwight-a veceras sto zbog fantasy-a, sto zbog animoziteta prema OKC-u. Malo se previse forsira koliko sam video u prvoj cetvrtini.
                      sigpic

Comment

• Originally posted by Indigo View Post
                        Koji je djavo sa ovim LP-om, ne mogu ni da gledam sve secka, bolje mi preko streama da gledam...
                        Provaj da smanjis kvalitet stream-a tu u donjem desnom uglu, onda mozda nece da ti secka.
                        "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
                        odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
                        fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Originally posted by Indigo View Post
                          Koji je djavo sa ovim LP-om, ne mogu ni da gledam sve secka, bolje mi preko streama da gledam...
                          Meni ok, a imam 3G net. U stvari nazovi net.

Comment

• Ova druga petorka OKC-a sa 3 beka dominira, ocajna selekcija suta Magic-a. Ne znam za vas, al' meni se mnogo svidja sutic Cook-a.
                            sigpic

Comment

• Zasto sam ja gledao NY-BOS na tv-u i slusao Iliju ? LP kida

Comment

• el bila neko kombinacija da se trejduje cp3 u oklahomu za westbricka i jos nekog?

Comment

Working...
                                X