Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Previse je 5 razlike, drzace Kobe to do kraja. Al' ajde da vidimo...
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Morala je i ona zona sumraka jednom da se zavrsi.
      Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Ronnie, Ronnie, Ronnie x 1000
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Kakvi debili majko moja, idite bre u pm, bolje da nemam struje nego sto ovo gledam.
          sigpic

Comment

• Sami sebe ce da pobede s ovim bacanjima.
            "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
            odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
            fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Kakvo baksuzno vece.
              Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Operisani ste majke mi.Kakav skok majko moja,kad ne mozemo obicnu loptu ispod svog kosa da uhvatimo
                sigpic
                http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

• Ajde Thibs, zajebi tajmaute, nek' zakljucava domar halu, ovo je sramota.

Kobe, majstor svog zanata.
                  sigpic

Comment

• Clutch!
                    "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
                    odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,

Comment

• Kobeeeeeeee!!!
                      Kakva igracina,kakva igracina.
                      Ne gledam sa toliko emocija ovo,ali sada su se probudile u meni.
                      sigpic

Comment

• Auuu Kobe, no comment....

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
                        sigpic
                        RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
                        - 4xMVP -

Comment

• Ovo se tesko stize, a sut Cikago ne sluzi veceras.
                          I dalje mislim u glavi, koliko to moraju biti losi da bi ih Lejkersi bez Bajnama pobedili i dobili smo pravi odgovor.

Comment

• I fakersi dobise utakmicu a veze nisu imali
                            sigpic

Comment

• Originally posted by Maric91 View Post
                              Ovo se tesko stize, a sut Cikago ne sluzi veceras.
                              I dalje mislim u glavi, koliko to moraju biti losi da bi ih Lejkersi bez Bajnama pobedili i dobili smo pravi odgovor.
                              Ma nema sta, veceras igraju Rose i Boozer, ostali vise odmazu nego sto pomazu. Evo sad se Lu satro probudio, al' prekasno jer masa bacanje.
                              sigpic

Comment

• Ovaj Gasol ce da usere utakmicu, prvo ona dva promasena bacanja, pa sad ovo.

Comment

Working...
                                X