Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Derrick igra lose,jako lose za sad,mada bice bolje.
    sigpic
    http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

• Sad ce Derrick, nego Rip 2 faula :S

Comment

• Opet mi nestade struja na 5 minuta, o jebem ti 21. vek i Srbiju...

Sto Rose lose, sutnuo je samo jednom na kos? Verovatno zato...
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Mnogo je komplikovao, imao one boljke od pretprosle godine, mesto da sutira od je dodavao, i nismo imali vise od 2 high percentage shota od pocetka.

CJ Waaatson
          Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Originally posted by NebojsaNS View Post
            Mnogo je komplikovao, imao one boljke od pretprosle godine, mesto da sutira od je dodavao, i nismo imali vise od 2 high percentage shota od pocetka.
            A, dobro, nije to nista novo, po obicaju je pasivan u prvoj, kad shvati da mora da probija bice to daleko bolje.
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Puce tabla.
              "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
              odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
              fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Originally posted by Ernesto View Post
                Puce tabla.

2 razlike , samo da ovako ostane , nema Rose-a u prvoj ali probudice se , u LA niko se ne izdvaja, Gasol po obicaju , ostali prosecni
                Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Pa mi ako sa ovakvom igrom vodimo, nece se ovi dobro provesti kad se zalaufamo.

Comment

• Gibson i Watson su preokrenuli rezultat

Comment

• Nemaju pojma ovi Lejkersi samo da se nasi malo uozbilje.CJ krenuo da je.. kevu,cekamo i Korvera da ubode koju tricu
                      sigpic
                      http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

• Originally posted by NebojsaNS View Post
                        Pa mi ako sa ovakvom igrom vodimo, nece se ovi dobro provesti kad se zalaufamo.
                        Nisu Rose i Rip u ritmu, to moze da bude problem, ali hvala Bogu na odbranu mozemo uvek da se oslonimo. Protiv Pacers-a su odmah poceli da igraju, bice ovde daleko teze nego sto smo mislili.
                        sigpic

Comment

• Originally posted by voja92 View Post
                          Sad ce Derrick, nego Rip 2 faula :S
                          jos ja reko, gde je rip, kad ono medjutim..

Comment

• Stiv Blejk pogodio trojku.

Comment

• Mnogo, mnogo problema.

Comment

• Ocajna utakmica na obe strane, po obicaju smo mi katastrofa u ovim popodnevnim mecevima.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X