X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by Ernesto View Post
    Idu na Ray-a za pobedu...
    Ne verujem da ce dopustiti da dodje lopta do njega.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• jel to komentator stvarno sugerise da prave faul 4 sekunde do kraja
      It's not who you are underneath, it's what you do that defines you

Comment

• Nije mogla luđa završnica. Rondo 31 poen, 13 asistencija, 5 skoka, 5 ukradene lopte, doduše zahvaljujući protivniku ali sve u svemu
        IO NON RUBO IL CAMPIONATO
        ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
        C'E SOLO L'INTER

Comment

• Originally posted by prskaj View Post
          jel to komentator stvarno sugerise da prave faul 4 sekunde do kraja
          Na Rondo-u, iskreno i ja bih mozda iskoristio tu taktiku.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by prskaj View Post
            jel to komentator stvarno sugerise da prave faul 4 sekunde do kraja
            Pa nisu jos izasli iz bonusa.

Comment

• TOOOOOOOOOOOOO !

Comment

• Znači ova pobeda dosta ali ima da se poradi na mnogo stvari još...

Bravo MELO!
                IO NON RUBO IL CAMPIONATO
                ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
                C'E SOLO L'INTER

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                  Na Rondo-u, iskreno i ja bih mozda iskoristio tu taktiku.
                  sad sam video da nisu bili u bonusu,ali opet spominjao je kako je rondo nesiguran na bacanjima tako da je verovatno mislio da ce izvoditi ista... sta si ti mislio?
                  It's not who you are underneath, it's what you do that defines you

Comment

• Zao mi Ronda , maestralna partija , ali jbg .

Fenomelna tekma na pocetku
                    https://www.youtube.com/watch?v=U2wI197Vvg4 <3

Comment

• Nisu trebali na KG-a, stavio Chandler-a na njega, preko tog coveka nema suta.
                      "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
                      odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
                      fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• I onda nek neko kaze da NBA nije najzanimljiviji tj kosarka (NBA) nije najzanimljiviji sport na svetu , kakav mec sunce ti poljubim , NYK silovito krenuo , Boston okrene sa serijom od 18-2 i na kraju triler , o jbmti , nema reci za ovo , kakav pocetak sezone , Anthony na jednoj , Rondo na drugoj Idemo dalje , kakav mec , za srcani udar
                        Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Kakva tekma Nije mogla sezona bolje da pocne! I ovo je tek prva tekma, idemo sad na Majami

Comment

• Ipak dobi New York na kraju, Bane verovatno jede tiket koji je uplatio.
                            Pitanje da li je ono bio faul na Anthony-u, al' dobro idemo dalje.
                            sigpic

Comment

• Sta je sa slikom... Kao da ide prenos iz Somalije u pm.
                              sigpic

Comment

• Sva sreca po NY pa njihova smusenost na u odbrani kraju ipak nije bila kaznjena.

Garnet me razocarao sto se pokacio sa Vokerom nakon tog suta.

Comment

Working...
                                X