Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• kakva zavrsnica nemogu da verujem, kad mene ovoliko uhvatila nervoza mogu da zamislim kako je njima...

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
      Ty Lawson je fenomenalan.
      Ono veliki igraci ne rade baca cigletine celu utakmicu i ne da nikom Gasol i Endru igraju vrhunski a majstor sutira 6 od 26, sramota, ne bude li dao za pobedu sisa je

Comment

• E moj Kobe

Comment

• 2 od 6 iz igre 2 TO 1 ast with the game on the line. clutch my ass

Comment

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
            2 od 6 iz igre 2 TO 1 ast with the game on the line. clutch my ass
            Sta se kladis kad ne umes?
            sigpic

Comment

• Originally posted by Black Mamba 24 View Post
              Sta se kladis kad ne umes?
              Jebo hiljadu dinara ovim njegovim fejlom cu se hraniti nekoliko dana nervoza ce da prodje brzo :P Decko je ocajan.

Comment

• Sta ubode Tyreke +18 za Kings-e, to bi trebao da bude kraj

Comment

• Portland polako smanjuje razliku,bice ovo uzbudljiva zavrsnica...

Comment

• Sada Portland mora dati kos, i da pokusaju da se odbrane...
                    sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• sad ako ovo promase igraci Portlanda gotovo je sve...

Comment

• Kako im Paul prodje jbt...

Crawford ce sada trojku uz faul.

EDIT: Gotovo ipak, smesno da Paul nadskoci Crawford-a u podbacivanju.
                        Last edited by D-Wade; 02-01-12, 05:10.
                        sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Originally posted by D-Wade View Post
                          Kako im Paul prodje jbt...

Crawford ce sada trojku uz faul.

EDIT: Gotovo ipak, smesno da Paul nadskoci Crawford-a u podbacivanju.
                          smesno ali desava se...gotovo za nocas,sutra idu neki dobri mecevi tako da ce mo uzivati...

Comment

• Nadam se da ce biti dobra tekma, red je.
                            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Meni LP ne radi.Jel radi kod vas?

Comment

• Radi kao sat.
                                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Working...
                                X