• Show
Clear All

• Love i Tolliver urnisase Mavse.

Comment

• Rubio kroz noge velikom Dirku,kakvo ponizavanje
      sigpic
      http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

• Au! Toliko sam uživao u utakmici, da nisam hteo da prekidam gledanje. Odbrana, odbrana, odbrana! To je moj Čikago! Odlično igraju, Boozer poludeo, Bruer fenomenalan, Rose ima sporednu ulogu u ovoj, ali nadoknadiće u drugom.
        This is the second most exciting indoor sport, and the other one shouldn't have spectators. ~Dick Vertleib

Comment

• Nemojte se zaludjivati brojkama Rose-a, bice on najbolji kad bude najpotrebnije, videli ste valjda u petak majku mu. Neka se odmori veceras, trebace nam.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Minesota ima 1-3.......Cetiri meca , od toga tri sa: Najjacom ekipom na Zapadu, najjacom ekipom lige i vladajucim sampionom.
            Kiks protiv Milvokija.
            Sve izgubljene na jednu loptu...........
            Poprilicno dobar utisak za Minesotu u ove prve cetiri utakmice.
            Vidi se da su postali ekipa, i igraju sve bolje i bolje.

Comment

• Love je imao 7 ofanzivnih skokova, ceo tim Mavs-a 6.

Comment

• Originally posted by Dusan View Post
                Love je imao 7 ofanzivnih skokova, ceo tim Mavs-a 6.
                Lav otkidao Dalas imao je 25 PTS FGM-A 9-16 3PM-A 5-6 i 17Rb sta ces vise...

Comment

• Krece zlostavljanje Klipersa.
                  sigpic

Comment

• Originally posted by Reise View Post
                    Krece zlostavljanje Klipersa.
                    odlicno da pocinje, taman da gledamo kako se Grifin izivljava na obrucu...

Comment

• Kakvo silovanje bez Rose-a i RIP-a,doduse su i oni bez Z-Boa ali nisu normalni
                      sigpic
                      http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

• Jedini smor je sto se Deng osisao

Comment

• How ugly has this game gotten part II?: Thibs is actually sitting on the bench.

sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by Dacha View Post
                            Kakvo silovanje bez Rose-a i RIP-a,doduse su i oni bez Z-Boa ali nisu normalni
                            treba da postave onu oznaku nije preporucljivo za mladje od 18 god.

Comment

• Ovo je toliko perverzno da sam poceo da se smejem naglas.
                              sigpic

Comment

• Lejkersi ocajni. Igraju sasvim solidnu odbranu, ali u napadu haos. Nije mi jasno kako Denver ne moze da se odlepi. Kobeova najgora utakmica od pocetka sezone.

Al zato Bajnam unistava
                                Last edited by lenjivac; 02-01-12, 02:53.

Comment

Working...
                                X