This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by T-Mac View Post
    Ne znam kako toga nigde nema na netu, al' ajd sad. Posebno sto gledam sad Minnesota-u i njihovi komentatori nista ne spominju.
    Ne znam Mac. Oni rekoše da je vest od večeras. Posle toga su i komentarisali igru Gasol-a i kako će igrati ako ostane u Lakers-ima.

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
    sigpic
    RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
    - 4xMVP -

Comment

• opet J. O'Neal pokusao da zakuca preko J.McGee-a ali ovaj put je proso mnogo gore nego prosli put....

Comment

• Originally posted by Ernesto View Post
        Ima na netu, ponudili su jos kada je propao trejd za Paul-a, tako da nije sveze nego je tek sada procurelo...

Ma moguce da je bilo ranije, ali mi je cudno zato sto su rekli da je vest navodno od veceras.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Niko ne spominje kako Toronto siluje Dvajta i ekipu
          Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Ja sam ovo nasao http://www.rantsports.com/courtcrusa...ecome-a-laker/

Zaglavi se lopta

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
              Ma moguce da je bilo ranije, ali mi je cudno zato sto su rekli da je vest navodno od veceras.
              Jeste vest od danas. Nego, verovatno su vesto skrivali tu informaciju kada je vest procurela tek danas.

http://www.nypost.com/p/sports/more_...QnNe35IOKu8yPO

Pise tu pri dnu.
              "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
              odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
              fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Yep, sad sam nasao, ne citam vesti koje imaju Rubio u naslovu.
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Da, kao sto Erni rece

Sources say the Lakers offered Pau Gasol to the T’Wolves for Kevin Love after the league canceled the Chris Paul trade
                  Sta je sa Orlandom?

Comment

• Antawn veceras potpuno van ritma. Pogadja sve zivo.
                    sigpic

Comment

• Ubi Klivlendu tricama , imaju oko 10 trojki , koliko klupa igra dobro to je neverovatno
                      Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Idemo moji Kingsi veceras ako ne dobijete New Orleans onda se pozdravite sa celom sezonom!

Comment

• Originally posted by papekings View Post
                          Idemo moji Kingsi veceras ako ne dobijete New Orleans onda se pozdravite sa celom sezonom!

Al' si napredovao, od sigurne pobede nad Bulls-ima do nadanja da cete dobiti Orleans.
                          sigpic

Comment

• Kako NO igra ovih dana mozete se nadati pobedi
                            Majami se igra sa Sarlotom...
                            Toronto ima +12
                            Klivlend +6 na pocetku zadnje cetvrtine
                            Boston ima +10 pred kraj 3-ce
                            Dalas i Minesota igraju izjednacen mec

Comment

• Tristan je lud
                              sigpic

Comment

• Jebem li ti sve krvavo 1.15 kvota, najgori klub mrtvo vam sve.

Comment

Working...
                                X