Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Idemo Miami do 5. pobede! Ošurite Bob-kece! Welcome home boy!

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
    sigpic
    RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
    - 4xMVP -

Comment

• Let's go Heat bre!
      Nece nas biti puno veceras, svi slave

Comment

• Sta posmatrati od ove 4 utakmice kao neutralni navijac???Nesto mislim da bi Boston-Washington mogla da bude interesantna utakmica
        sigpic
        http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

• Ajmo Šarloteeeeeeeee, Šarloteeeeeeeee, Šarloteeeeeeeeeeeee. Mogu da ti puše Šarlote x3

Dobro veče momci. Ima li zime? Da li će Heat konačno uspeti da dobije nekoga pošteno?

(smem da provociram, rođendan mi je)
          This is the second most exciting indoor sport, and the other one shouldn't have spectators. ~Dick Vertleib

Comment

• Originally posted by ChicagoBullsFan View Post
            Ajmo Šarloteeeeeeeee, Šarloteeeeeeeee, Šarloteeeeeeeeeeeee. Mogu da ti puše Šarlote x3

Dobro veče momci. Ima li zime? Da li će Heat konačno uspeti da dobije nekoga pošteno?

Meh, Lebron ce opet da pravi duple i nece mu svirati.

Home opener veceras, mora biti veselo.
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by ChicagoBullsFan View Post
              Ajmo Šarloteeeeeeeee, Šarloteeeeeeeee, Šarloteeeeeeeeeeeee. Mogu da ti puše Šarlote x3

Srecan rodjendan ;)
              P.S. - Bice nesrecan ako budes provocirao

Comment

• 20 razlike opusteno.

Comment

• Originally posted by Dacha View Post
                  Sta posmatrati od ove 4 utakmice kao neutralni navijac???Nesto mislim da bi Boston-Washington mogla da bude interesantna utakmica
                  I ja to se isto pitam ,pa mislim da je to kao neutralac najbolje do 2 sata i meca koji se ceka Cikago-Memfis
                  GIFSoup

Comment

• Howard odma na pocetku poceo da objasnjava,bice interesantan duel Howard-Barnjani
                    sigpic
                    http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                      Meh, Lebron ce opet da pravi duple i nece mu svirati.

Home opener veceras, mora biti veselo.

Iskreno me zabole da li će pobediti. Samo mi da dobijemo večeras. Zanima me kako će Rose da igra. Da li je ono bio vrhunac ili će da drži taj nivo? I hoću bolju odbranu. Ja sam se zaljubio u Bullse isključivo zbog odbrane, kada su doveli Rose-a, onda sam odlepio

A Majami kad naleti na pravu ekipu, sa klupom, trenerom i svim pratećim stvarima, ima da se odbije. To ne brinem. Samo da Rip-u proradi trojka, i milina.
                      This is the second most exciting indoor sport, and the other one shouldn't have spectators. ~Dick Vertleib

Comment

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
                        20 razlike opusteno.
                        Znao sam potajno da si Charlotte fan. Volis MJ-a vise nego 'leba da jedes.
                        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Sta mislite hoce Galinari igrati veceras
                          Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Ho Ho Ho kako krenusmo!
                            Zmija je agresivna
                            Last edited by Emil_LBJ; 01-01-12, 23:17.

Comment

• Originally posted by Miko View Post
                              Sta mislite hoce Galinari igrati veceras
                              Njemu je najbolje da se vrati u Milano i bude Don Gallinari jer je ovde Don Sera!

Ovaj, izgleda da Keci imaju neke probleme sa Miami-jem.

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
                              sigpic
                              RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
                              - 4xMVP -

Comment

• Sta mislite da li J.O Neal moze biti bolji u ovoj sezoni nego prosle ,mislim pruziti bolje partije
                                GIFSoup

Comment

Working...
                                X