Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Rose opet pasivan u trecoj, cenim da ima malo i do umora, ali daj majku mu napadni taj kos!
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Kako je zaustavio Pola u odbrani, svaka mu čast! Odlično, sad klupa da odradi svoj posao, i pobeda.
      This is the second most exciting indoor sport, and the other one shouldn't have spectators. ~Dick Vertleib

Comment

• Morao je da ga izvede, umorio se Rose skroz. Sad kad ovi imaju "momentum", i ubaci Wotsona, biće zajebano.
        This is the second most exciting indoor sport, and the other one shouldn't have spectators. ~Dick Vertleib

Comment

• Mrtav je Derrick, ne bi mu CP3 onako lako izbio loptu da je svez. Jebi ga, oni nisu igrali sinoc, nama zadnja utakmica road trip-a, svakako su odmorniji.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Odmori ga Thibs majku mu bar 2-3 minuta, nece ostati goriva za sami kraj!
            sigpic

Comment

• treba da izadje Rouz da se odmori malo bar 3 minuta..

Comment

• LUHAAAAAAAAAAAAAAAAWK BOO YAAAAAAAAA
                sigpic

Comment

• Odlično. Taman da izađe da odmori, ima zalihe za ne daj Bože. Stao šut ove, konačno a i odbranu smo pojačali.

Comment

• ovo je gotovo nema sanse da se vrate Klipersi....

Comment

• Ali, kako je snimio Lu-a u cosku, ni ja ga nisam video na monitoru od 22 inca.
                      sigpic

Comment

• Fuck, kakvo crno vadjenje iz igre, neka ga Thibs do kraja!!!
                        sigpic

Comment

• Fuckin` beast!
                          "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
                          odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
                          fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                            Fuck, kakvo crno vadjenje iz igre, neka ga Thibs do kraja!!!

Tako je! Kakav userčina ovaj Grifin, svaka mu lopta padne u ruku. Nevera.

Comment

• Originally posted by ChicagoBullsFan View Post
                              Tako je! Kakav userčina ovaj Grifin, svaka mu lopta padne u ruku. Nevera.
                              Nemoj zajebavati, kakav crni user, decko sam igra veceras... Samo sto mi nejasno ono bacanje nakon kucanja na -13, mada verovatno bi i meni adrenalin skocio do maksimuma nakon onakvog kucanja.
                              sigpic

Comment

• Ma sta vise ima da se prica...
                                sigpic

Comment

Working...
                                X