X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Kakav ball handling Paul-a, auuu..
    sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Jo konacno onaj pravi, skupljamo se polako, lepo, lepo...
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Ako vec zele da se igramo brzo, nikakav problem, nemamo mi vise Bogans-a. Nadam se da sad vidite koja je razlika Bulls-a od prosle godine i Bulls-a sada. Rip-u je ovo 4. utakmica, a pogledajte kako kida.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Polako počinjemo da se prisećamo šta je to "najbolja odbrana u ligi".
          This is the second most exciting indoor sport, and the other one shouldn't have spectators. ~Dick Vertleib

Comment

• +5 na poluvremenu, krece odlepljivanje polako...

Comment

• Rip-u jos samo trojka nije proradila, inace jebe kevu.

Derrick running the show, 10 asistencija i jos verovatno toliko namestenih otvorenih suteva za ostale. Lepa utakmica za neutralce.
              sigpic

Comment

• odlicno prvo poluvreme....Klipersi su bili odlicni na pocetku...

Comment

• Odlično prvo poluvreme! Noah i Rip kidaju, Deng i Boozer malo više da se uključe, Rose već ima dabl-dabl. Ovima polako staje šut, odbrana izgleda dobro.. Super! Uzbuđen sam k'o devojčica
                  This is the second most exciting indoor sport, and the other one shouldn't have spectators. ~Dick Vertleib

Comment

• Noah kad je motivisan, mozda i najbolji defanzivni centar posle Dwight-a.
                    sigpic

Comment

• kakav prodor Krisa Pola stvarno svaka cast...

Comment

• Samo zaustaviti ovaj nalet i jos mozda jedan u cetvrtoj i to je to... Derrick se malo umorio, trebao bi Thibs da ga sacuva za kraj.
                        sigpic

Comment

• Zar ne bi trebalo da im stane šut sad, jebem mu miša?! Ni iz čega su u igri.

Comment

• Originally posted by ChicagoBullsFan View Post
                            Zar ne bi trebalo da im stane šut sad, jebem mu miša?! Ni iz čega su u igri.
                            verovatno hoce samo je pitanje kad?

Comment

• Ovi prozivaju Noah-u za slobodna, a Jo kralj ne fula..
                              sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Kakva odbrana Derrick-a 1 na 1 malocas, bravo mali, svakim danom sve vise napredujes i sazrevas...
                                sigpic

Comment

Working...
                                X