This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by T-Mac View Post
    Samo moram nesto da kazem, svaka cast za ovih dvadesetak ljudi sto su nama trenutno u 5 sati ujutro, zbog vas je NBA podforum ovakav kakav jeste, hvala vam. ;)
    tuj smo mi....ovo izgleda da je Phila u maloj prednosti imaju mini seriju 5-0...

Comment

• Ajmo Utah, samo branite Lou-a i to je to...
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Kad stane šut ove Kliperse, gotovi su. Dobro je da je i Dalas dobio nekoga konačno. Koliko su slabi bez Čendlera unutra, neverovatno. Svi ih nadskaču i iživljavaju se u reketu.
        This is the second most exciting indoor sport, and the other one shouldn't have spectators. ~Dick Vertleib

Comment

• IGy masio oba bacanja,ajmo Filadelfija,mozete
          sigpic
          http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

• Gordon Hayward!!!
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Favors majstor!

Hayward za pobedu verovatno.

Comment

• Ako ovde dodje X jedem sve tikete.
                sigpic

Comment

• Opa, poslednji napad za Philu ako i ovo dodje X...

Comment

• Pa tako je bre! Ajmo Deriče sad, pogodi bacanja.
                    sigpic

Comment

• sta je izaslo Vilijamsu iz kosa a onda Hawes jos gori...

Comment

• Hah, izadje prvo, sad ce Lou pogodi za produzetak.
                        sigpic

Comment

• Sad ce Lou za produzetke.

Comment

• Pogodice Lou za produzetak..

EDIT: Tesko da je moglo gore od ovoga..Kako mu uvalise loptu jbt..
                            sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• To, to, to, to, to, to!

Sad mogu potpuno da se posvetim Bulls-ima.
                              sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                                Ako ovde dodje X jedem sve tikete.
                                za kosarku najbolja kladionica je Soccer..jer kod njih se nema X....tako da ako bude X u regularnom delu gleda se ko je pobedio u produzetku...

Comment

Working...
                                X