Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Opet Rose neaktivan. Da li mu Tibodo brani ove godine ili on preteruje sa rezonom?
    This is the second most exciting indoor sport, and the other one shouldn't have spectators. ~Dick Vertleib

Comment

• dobijaju ovo bullsi ;)

Comment

• Oce ku*va sedista od 100 soma, eto joj.
        "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
        odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
        fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• kakva zakucavanja izvode igraci Klipersa, ovo je cisto izivljavanje na obrucu...

Comment

• Kakva kurcenja, kakav cirkus, nema 'leba od njih ove godine.
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
              Kakva kurcenja, kakav cirkus, nema 'leba od njih ove godine.
              Taj rad. Ovu Čikago dobija, jeb'o ti njihovu lepršavost i sve to, nisu tim uopšte. Sve idu na solo akcije.
              This is the second most exciting indoor sport, and the other one shouldn't have spectators. ~Dick Vertleib

Comment

• Derrick igra sjajno, ovi sutevi sto on namesta saigracima ne mogu biti otvoreniji.
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• To je moj MVP, to je taj igrac konacno...
                  sigpic

Comment

• Cisto da se vidi ko je tata ovde.Jazzeri i sixersi igraju neizvestan mec,valjda ce Fila do pobede
                    sigpic
                    http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

• D-Rose objasnjava na pocetku.
                      sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Pojeo sam govno, priznajem. Rose igra fenomenalno! Rezonski šutevi, asistencije.. Malo da se uključi Buzer u nastavku, i biće 10 razlike do poluvremena.

Comment

• Samo moram nesto da kazem, svaka cast za ovih dvadesetak ljudi sto su nama trenutno u 5 sati ujutro, zbog vas je NBA podforum ovakav kakav jeste, hvala vam. ;)
                          sigpic

Comment

• Samo da klupa odradi svoj posao, i milina.

Comment

• A sad malo Omer.Nemaju ovi Klipersi neke izradjene akcije,uglavnom se svode na individualne sposobnosti i na sut koji ih dosta dobro ide za sad
                              sigpic
                              http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

• Zanimljiva zavrsnica, ajmo Jazz-eri!

Comment

Working...
                                X