This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by Ljuba90 View Post
    Neverovatan podatak. Ovim tempom ce Bosh sutnuti vise trojki od njih dvojice na kraju sezone
    Kad bude bilo najpotrebnije Wade i Lebron će šutati trojke. Za sada nemaju potrebe jer im i ovako ide sasvim ok.

Btw., Kiki drma.

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
    sigpic
    RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
    - 4xMVP -

Comment

• Joe Johnson
      Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Kako igraju Rubio i Love sunce ti
        sigpic
        http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

• Ма Рики Рубио бре! Дели лопте као педофил бомбоне.
          Arise, Serbia!
          You fell asleep long ago,
          And have lain in the dark.
          Now wake up
          And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Unreal! Joe Johnson!!!
            "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
            odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
            fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• zdravo svima!!!

Comment

• Opustite se ;) ovo se stize za pola minuta

Comment

• Originally posted by Branislav View Post
                  Kad bude bilo najpotrebnije Wade i Lebron će šutati trojke. Za sada nemaju potrebe jer im i ovako ide sasvim ok.

Btw., Kiki drma.
                  Ma slazem se...ali stvarno je bizaran podatak

Comment

• Ljubo, sta je ovo, dade vam Milwaukee 36 za cetvrtinu.
                    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Ма то је због тога што не игра Јан ... иначе, било би 34 максимум.
                      Arise, Serbia!
                      You fell asleep long ago,
                      And have lain in the dark.
                      Now wake up
                      And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Sta radi ovaj Dwight pa on je prerastao ovaj uzrast.
                        "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
                        odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
                        fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Originally posted by Ernesto View Post
                          Sta radi ovaj Dwight pa on je prerastao ovaj uzrast.
                          Hahahahaha, prosvercovali da ga igra protiv pionira.
                          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by Ernesto View Post
                            Sta radi ovaj Dwight pa on je prerastao ovaj uzrast.
                            Protiv Sarlota brate

Comment

• Drze se Netsi, Atlanta igra ko da je trening

Comment

• Samo da vas obavestim da je deda Kidd posle prve na lepom putu da dodje do jos jednog triple double-a, stay tuned.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X