Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• S obzirom da Indiana vodi 10 razlike, nadam se da ste naucili lekciju - nije ovo evropska kosarka. Ko pocne sledeci put da panici zbog kladionice i da smara ovde s tim i da pise baljezgarije bice banovan.

Kao sto vec rekoh, nikakav problem spomenuti koji put, ali pisati one gluposti - nece biti tolerisano, ima ovde ljudi kojima to jako smeta.

EDIT: Urose, Barea je povredjen, napisao sam to vec.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Ок, хвала. Прескакао сам неке странице.
      Arise, Serbia!
      You fell asleep long ago,
      And have lain in the dark.
      Now wake up
      And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Go Cavs go !

Comment

• Ушао Лав и смањила Минесота на 4 разлике.
          Last edited by Урош94; 31-12-11, 02:01.
          Arise, Serbia!
          Now wake up
          And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Drugo poluvreme nije ni pocelo kako treba a ovaj iz detroita vec trazi timeout.

Comment

• Izgleda da ni Lawrence Frank nema magicni stapic, morace Detroit jos dugo da cisti roster... Mada, s obzirom kakve su nove ugovore dali Stuckey-u i Prince-u cisto sumnjam da ce se iscupati iz ove bule u skorije vreme.
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Jos se ceka sut Lebron-a i Wade-a za tri. Ponavljam, nisu imali nijedan pokusaj u prethodne 3 utakmice.
                "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
                odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
                fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Originally posted by Ernesto View Post
                  Jos se ceka sut Lebron-a i Wade-a za tri. Ponavljam, nisu imali nijedan pokusaj u prethodne 3 utakmice.
                  Pa koji će im. Tu su Chalmers, Cole i Jones.

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
                  sigpic
                  RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
                  - 4xMVP -

Comment

• Minesota vodi!

Comment

• Sta to radi Rubio 5 asistencija vec
                      sigpic
                      http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

• Originally posted by Ernesto View Post
                        Jos se ceka sut Lebron-a i Wade-a za tri. Ponavljam, nisu imali nijedan pokusaj u prethodne 3 utakmice.
                        Neverovatan podatak. Ovim tempom ce Bosh sutnuti vise trojki od njih dvojice na kraju sezone

Comment

• Што се мене тиче не морају ни да покушавају.
                          Ево га Лав убо тројку, следећи напад неко изнудио фаул у нападу, Рики у следећим нападима узео ствар у своје руке и води Минесота. Каман бре !
                          Arise, Serbia!
                          Now wake up
                          And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• sta je ovo +3 za Minesotu...jel gleda neko sta se desava tu.?

Comment

• Majami kao Partizan daje sansu protivnicima da se ponadaju pa ih onda u drugom gaze

Comment

• Opa bre Rubiooooo
                                There's something wrong with me chemically
                                Something wrong with me inherently
                                The wrong mix in the wrong genes
                                I reached the wrong ends by the wrong means
                                It was the wrong plan
                                In the wrong hands
                                With the wrong theory for the wrong man
                                The wrong lies, on the wrong vibes
                                The wrong questions with the wrong replies

Comment